Omlouvám se vám, možná si myslíte že jsou to výmluvy,ale střední škola je fakt učení a nemám čas na zbytek. Další host na svatbě je nikyR5er. Doufám že se vám to bude líbit.Ještě tři lidi a jde se na svatbu :) Trošku to urychlím,vidím,že vas to prestává bavit. :(
Pohled Nelly:
Před 3 roky:
Je listopad a já mám brigadu v nejvetším obchodě v NY.Ano bude te si myslet,že jsem bůh ví co,ale i když mám bohaté rodiče já nejsem ta co by si myslíte. Ta zlá je tady moje Mladší sestra ano mladší, má svou bandu co na škole dělají zle skoro všem a to i mě. Mám jen jednu kamrádku Jessicu a kamráda Jayie.
Můj normální den je že vstanu, dodju se umýt vezmu si první věc co mám při ruce a jdu do školy. Po ceste se sejdu s Jessicou a Jayiem a jdem do toho "Teroru."
"Slečno Nell počkejte tu s Jessicou musím s vami mluvit."
Koukla jsem zděšeně na Jayie a čekali než ředitelka sejde schody.
"Dneska k nám přijdou nový žáci,takže vy a ještě další holky je dostanete na starosti a ukážete jim to tady."
Já jsem přikývla a najednou jsem tam stala Já, Jess a Sesrřička Emilly se svou bandou holek: Ema, Kely,Lenny.
Najednou přišli 5 kluků a jedna holka.
"Ahoj já jsem Chad tohle je Luke,Zayn,Zack,Paul a Justin."
Řekl kluk tak o něco větší jak já. Všimla jsem si,že na nej kouká i setsra tak jsem se držela zpet.
No jaksi jsem nemohla protože abych mu ukazala školu tak jsem s ním mluvit musela.
"Takže Ahoj já jsem Nelly."
Začala jsem nějak slušně.
Povídali jsme si skoro furt on je tak úžasný tak jiny.
Po škole jsem musela do obchodaku.
Když jsem tam přišla videla jsem jak se tam Chad hádá s nějakou holkou, nechala jsem to být proč to taky řešit. Šla jsem teda do Obchodu Svět Zvířátek.
"Ahoj já nevědel ze tady pracujes."
Otočila jsem se když na me někdo promluvil.
"Ahoj Chade a jo pracuju a co tu děláš ty?"
"Rozešel jsem se s holkou.A neches zajit na kafe?"
"Dobře."
Ani jsme nejak dlouho nerozmýšlela,proste hned odpověděla,Chad je hodný a hezky tak proc ne.
Povídali jsme si dlouho a najednou tam Vtrhla Emily a Chada začala líbat. On se odtáhl.
"Promin ale ja chci chodit s tvojí sestrou a ne s tebou."
Koukala jsem na něj s pusou do O.
"Pokud budes chtit."
Kývla jsem sice se rozesel s holkou,ale me se hned od začátku líbil. Od té doby jsme s polu pořád.