Říct všem pravdu, Kromě Rosse

312 34 19
                                    


Pohled Rosse :

S Kim to není o nic lepší. Výsledky ještě nepřišli a já začínám bláznit. Chodím za ní každý den. Rydel a Jana se starají o Abbie, která roste jako zvody. Zachvíli má termín i Kim.

Pohled Kim :  PÍSNIČKA

Doktor mi řekl že je 50 % šance že přežiju porod. Neřekla jsem to nikomu. Chci aby  žil.. vím že bude v dobrých rukou. A to mi stačí.


2 dny před porodem :

Pohled Rydel :

Šla jsem se podívat za Kim.

"Ahoj tak jak se máš mamino ?"

Kim se usmála  a já ji objala.

"Ahoj, potřebuju  s tebou něco probrat,ale prosím nech si to pro sebe."

Kývla jsem... Kim měla slzy v očích.

"Doktoři řekli že mám slabé srdce a porod možná nepřežiju. Ale vím, že se o něj dobře postaráte. Má nejůžasnějšího tátu a rodinu."

Koukla jsem na Kim a silně ji objala. Začala jsem brečet.

"Kim,ale musíš to říct Rossovy.. chápeš tohle ho srazí... Musíš bojovat jasný! Prostě musíš."

Rozbrečela jsem se ještě víc a Kim taky silně mě objala.

"Rydel jsi pro mě sestra, kterou jsem si vždy přála, řeknu mu to,ale nejdříve to řeknu ostatním. Když to nezvládnu napíšu Rossovy dopis bude v tašce tak mu ho pak dej. Napíšu i vám všem."

Když mi tohle řekla, nevěděla jsem co odpovědět jen jsem kývla.

"Můžeš prosím zavolat Rockymu, Rikerovi, Sarah a Janě prosím.?"

Kývla jsem hlavou a vyšla jsem z pokoje.

"Rikere vem ke Kim do nemocnice všechny kromě Rosse něco vám chce říct."

Hned jsem to típla a zklouzla jsem po stěně směrem dolů a začala brečet.

Netrvalo dlouho a ostatní přiejli.

Byli v pokoji asi půl hodiny, když vyšla Jana byla z z toho stejně zdrcená jako já. Všicni jsme brečeli,ale nejhorší je že to Ross bude vědět tak aby nemohl couvnout .



Takže po delší době další část.. budu ráda za nějaký komenty a votes. Pomalu se nám to blíží kekonci. <3 MÁM VÁS RÁDA !

Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat