Další host na svatbě je KatharinePierce .Takže doufám,že se ti to bude líbit. A pokud jste ještě nečetli její příběhy doporučuju si je Přečíst.! Užijte si část.
Pohled Katharine:
Je půl sedmé a někdo zvoní.
"Nialle můžeš tam prosím dojít."
No smozřejmě zas dělá že neslyší.
Zvedla jsem se z postele a šla otevřít.
"Dobrý den mám tady dopis pro Katharine Salvatore."
"Dobrý den to jsem já."
"Tak to tady podepište, Děkuju a nashledanou."
"Nashledanou."
Co to je.Šla jsem do kuchyně otevřít obálku.
Najednou tam byl papír a svatební oznámení. Cože Jan a Riker,oba dva znám s Janou jsem vyrůstala od mala a Rikera jsem potkala,když 1D vystupovali.
"Hej Nialle Jana a Riker se budou brát,takže se jde nakupovat.A vím že nespíš."
Šla jsem k němu a začala jsem ho lochtat.
"Dobře,dobře už jsem vzhůru.Dej mi pusu."
Naklonila jsem se k němu a vyplazla jsem jazyk.
"Nic nebude."Stejně nakonec spojil naše rty. Z polibku se hned stala 3.světová.Odtahli jsme se až když jsme ani jeden nemohl pořadně dýchat.
"No nic oblékat."
V obchodním centru jse si vybrala šaty hned.
A těd jak jsem se vlastně potkala s Nailem Horanem:
Před 5 Lety:
--------------------"Kath 1D tu budou půjdeš se mnou jako doprovod?"
Vtrhla do mého pokoje moje mladší sestra,která úplně zbožnuje 1D.Neříkám,že nemají hezké písničky,ale nejsme takový blázen jako ona.Mě se líbí jen ten blondák Niall.
"Fajn půjdu."
Radši jsem řekla hne stejně bych tam musela,kvůli tomu,že je ještě malá.
Šla jsem do skříně a vzala jsem si džiny na kolenou roztrhané a tričko I am Cute. Sice koncert bude až za 2 hodiny,ale já chci jít ještě ven.Šla jsem kolem pizzerie a dostla jsem chut na svou oblíbenou pizzu.Šla jsem dovnitř a najednou na mě někdo vylil colu.
"Huso koukej na cestu jo!"
Začal na mě řvát.
"Tak aby bylo jasno ty jsi do mě vrazil a vylil colu takže bud ticho jo!"
Najednou tam přišla nějaká holka.
"Hele jako mluvíš s 1D tak trošku slušněji."
"Mě je jedno,že je to 1D ,je mi fuk,že jsou slavní,ale on mi nadávat nebude."Najednou ke mě přišel ten blondáček.
"Promin mi to pod."
Zavedl mě na záchody.
"Zayn je tedkon dost protivný."
"Jo a tak mi nemusí nadávat.Mám ráda vaší hudbu,ale ted teda jako nevím."
"Omlouvám se za něj."
Začal si slékat mikinu.
"Tady máš a sundej si to tričko,at nejsi na náš koncert nemocná."
Vzala jsem si mikunu a šla jsem do kabinky.
"Tady má vztupenky do zákulisí.""Díky Nialle.A jo jmenuju se Katharine."
"Těší mě."
Rozloučila jsem se s ním a šla se převléct a vyrazit na koncert.
Po koncertě :
----------------------Když koncert skončil tak jsem měla čekat na Nialla.Čekala jsem tam na něj a najednou přišli i všichni členové. Sestra je běžela hned obejmout.
"Katharine moc se omlouvám za to ráno,nechtěl jsem být tak zlí moc se omlouvám."
"Zayne to je v pohodě,ale zlost si nemusiš vylívat na svých fans."
Niall se na mě podíval a začervenal se. Je ještě hezčí než na fotkách.Líbí se mi. Ten večr byl ještě dokonalejší.Povídali jsem si a kluci si hráli s Elenou.Niall mi dal svůj FB a já jeho a ještě i čísla.
Po roce:
--------------Takže s Niallem jsme s polu 5 a půl měsíce.Pozval mě ven do parku kde připravil večeři při svíčkách.Bylo to dokonálé a tam mi řekl,že mě miluje a no od té doby jsme s polu.
Takže máme tady další díl. Doufám,že se vám líbí. Budu ráda za Komenty a votes. :* ♡