Molly

344 20 12
                                    

Omlouvám se že nevyšla tak dlouhou část,sice jsme měli volno,ale volno na střední znamená učení. Takže jsem měla dost na pilno a dokopala jsem se abych už napsala další část tak tady je. Další host je MarketkaKabatovaUžijte si kapitolu.

Pohled Molly:

Byla jsem zrovna ve vaně,když Tom odevíral dveře jen v boxerkách.

"Tome.. nemůžu mít chvíli soukromí bez toho aby jsi nekoukal ?"

Zeptlala jsem se ho dost podrážděně a naštvaně.

"Promin,ale musím si tě hlídat."

"Nemusíš,nikam ti neuteču,a jdi prosím otevřít."

Tom šel otevřít a já jsem se mohla umýt a vylézt z vany.

Šla jsem za ním a viděla ho jak kouká na obálku.Vzala jsem ji a četla nahlas.

"Wau takže Jana A Riker se vezmou,to je úžasný."

Tom byl pořád mimo,drkla jsem do něj a on se na mě podíval.

Ta obálka co držel mě něco připomněla.

Před dvouma rokama :

Šla jsem se svou kamrádkou Anishou do školy. Kolem mě prošel Tom se svou bandou kluků. Tom a jeho banda jsou tam jen hezký kluci , co prostě myslí že jsou TOP a všichni po nich touží.

Šla jsem do skřínky a najednou vypadla obálka už zas.

"Přijd prosím za 20 min na školní zahradu."

Sakra kdo to je ? Poslední dobou mám ve skřínce různé obálky třeba s básničkama, zprávama o tom jak úžasně vypadam a o tom že když kolem mě ten kluk projde tak se na něj ani neusměju. Jak se na něj mám usmát,když ani nevím kdo to je.

Šla jsem teda na školní zahradu, sice prošvihnu hodinu matiky,ale mě to nejak nevadí. Čekala jsem tam asi 5 minut a pak přišel Tom.

"Ahoj Molly tak si přišla?"

"No víš nechci tě zklamat,ale čekám tady na jednoho kluka. A od kdy Pan dokonalý není bez své bandy a mluví na 0 jako jsem ja? A jo řel jsi to ty a to jen když jsem do tebe omylem strčila a ani si se neomluvim,ale to nic a ted můžeš jít."

"No víš to jsem nechtěl ale ted tě zklamu, ten kluk jsem já nedokazal jsem tě oslovit takhle to je jednoduší."

"To si děláš srandu nejdřiv na mě řveš a pak mi píšeš milostný básničky, jsi ty vůbec trošku normální? Jako a co ted myslíš že bude dál?"

Byla jsem na něj naštvaná takže jsem na ně začala řvát ano mohla jsem být milejší,ale tak jako chápejte mě. Nejdřiv je na mě dost hnusný a pak je milý takhle by se asi chovat neměl.

"Molly prosím pojd se mnou dneska do kina a na večeři prosím jeden den a poznáš že tak zlý nejsem prosím bud tak hodná a pod prosím."

To jak me prosil, dobře Tom se mi líbil uz delší dobu.

"Dobře."

Před Kinem:

Tom mě došel vyzvedndout i s jeho bandou což jsem se divila že mu to nevadí. Kluci se pak rozdelili a my šli sami. Celou dobu si povídame a zjistuju to že jsem se mu líbila už delší dobu,ale bál se mi to říct a kluci to berou uplně v klidu.

Po večeři a cesta domů:

"Dnešek jsem si užil,děkuju že si se mnou šla."

"Nemáš zač já.."

Nestihla jsem to doříct políbil mě a ty jeho rty. Bylo t úžasný.

No a od té doby jsme s polu a Tom se změnil a je hodnější a jeho banda taky,od té doby jsem i já slavnější ne že bych o to stala ale je to zajímavý.





Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat