Kathy

392 27 10
                                    

Dálší host na svatbě je KateinaDostlov. Doufám,že se ti to bude líbit.Ona taky píše příběhy takže kdo jeještě nečte koukněte se na ně!Užijte si část.

Pohled Kathy:

Jasně můžete mi říct co je to zachytráka,který zvoní už v půl 6.ráno.Řekla jsem si pro sebe a šla tam,protože Calum potichu oddychoval.Je tak sladký když spí.

"Dobrý den,omlouvám se,že tak brzy,ale jste tady nejblíže."

"Nic se něděje."

Řekla a podepsala jsem se a šla zas do postele.Když jsem si lehla tak jsem otevřela tu obálku.A začala jsem křičet.Ale zapomněla jsem na malou Renesmee.Takže Calum spadl z postele a ona k nám přicupitala.Renesmee jsou 2 roky.S Calumem jsme s polu 12 let. Děti strašně dlouho nechtěl kvůli skupině 5SOS. Nakonec se nám narodila Renesmee.Bála jsem se jak to ponesou ostaní členové,ale byli nadšeni.Jen faninky moc ne.

Před 14cti lety:

Zvonil mi budík.Mám složitější rodinu.Oba rodiče mají milence,ale pořád s polu jsou i když se hádají. Já umím hrát na kytaru a tak si občas takhle vydělávám.Dneska budu ráda,že budu pryč.Muzika me uklidnuje a miluju jí.Takže jsem se šla umýt a rovnou vyrazila do skříně.Tam jsem si vzala triško Smile a legíny.Sešla jsem ze zchodů a v ledničce si vzala rohlík a salám.Šla jse do předcíně,tam jsem si nazula Conversky,vzala kytaru a šla na moje oblíbné místo.

Když jsem tam šla,tak u mého místa už čekla kluk,co se na mě chodí koukat dost často.Neříkam,že není hezký,ale ani jsme se nepozdravili a pokaždé mi tam jdá strašně peněz.Dneska jsem si připravila cover na 5 SOS. She Looks So Perfect

Simmer down, simmer down
They say we're too young now to amount to anything else
But look around
We work too damn hard for this just to give it up now
If you don't swim, you'll drown
But don't move, honey

You look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down (hey!)

On ke mě přišel a řekl mi.

"Mě to nevadaí,ale klukům možná jo.Nedozví se to když půjdeš na večeři."

Hodil mi peníze a dva papírky.

Na jedno papírku : Kde: Tvoje oblíbená Pizzerie

                                        Kdy : V 17:00

Na druhém: Byl facebook a telefoní číslo

Byla jsem nadšená,mě pozval Calum Hoot na večři zrovna mě?

Dál jsem hrala a najednou se schůzka blížila.Najednou přišla.

"Ahoj tak jdem?"

"JOJO jdem ."

Usmála jsem se a dala jsem kytaru do futrálu.Ten večer byl Naprosto DOKONALÝ.

Dali jsme si ještě pár schůzek  a pak jsme s polu začali chodit.Po půl roce mě seznamil se zbytkem skupiny.Kluci jsou úžasný,ale Calum je Dokonalý.


Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat