Monica

338 21 21
                                    

Další host je moje BFS :* pseedy. Doufám,že se bude líbit.Užij a Užijte si díl. A kdo ještě nečetl tak se podívejte i na její příběhy :*

Pohled Monic:

Probudil mě divný pocit pod peřinou.

"Dylane O'Breine nech toho ty uličníku."

Zařvala jsem na něj a on se začal smát. Začal mě líbat a pak se přetočil na mě a slékat pyžamo.

Po chvíli jsme byli v nejlepším a najednou někdo zazvonil.

"Dylane někdo zvoní!"

"Ještě chvíli."

A nakonec se svalil na postel a samozřejmě pro obálku jsem šla já.Dala jsem si na sebe apon župan.Šla jsem ke dveřím a tam stál pošták,předal mi obálku a já jsem šla zpátky k Dylanovi.

"No to měl ten pošták krásný pohled."

Koukla jsem se na něj a on se začal smát.

"Coooo---žeeee."

Vykoktala jsem ze sebe a on se na mě podíval.

"Jana a Riker se budou brát ve 12:00."

On ke mě přišel a objal mě.

"No vidíš."

Jeho objetí mi připomnělo,jak jsme se potkali.

Před 8mi lety:

Šla jsem na zkoušku herectví.Dyž jsem tam přišla tak u mého místa stál nějaký kluk s učitelem.

"Dobrý den slečno López."

"Dobrý pane Hall ."

A usmála jsem se na něj i a toho kluka.

"Ahoj můžeš prosím uhnout tady sedím já,ale vedle mě je místo a nebo pak na pravé straně."

"Ahoj jo promin a dyž ti to nebude vadit sednu si vedle tebe."

Usmála jsem se a posadila se.

Povídali jsem si sice jsme měli výuku,ale učiteli to nevadí.

"Tak jo Dylan a Monic nám zahrají kousek úryvku z Romea a Julii."

Koukla jsem na Dylana a on se červenal jenže já taky.

Tak to teda bude něco.

Šla jsem pro texty a projížděla si to očima.

Text:

JULIE: Ach Romeo, Romeo! Proč jsi Romeo?Zřekni se otce, zavrhni své jménoanebo, nechceš-li, zasvěť se mně,a přestanu být Kapuletová.

ROMEO :Mám ještě poslouchat? Či odpovím?

JULIE :Tvé jméno jenom je můj nepřítel.Tys jenom ty. Ty vůbec nejsi Montek.Co je to, Montek? Ruka ne, ni noha,ni paže, ani tvář, ni jiná část,patřící k člověku. Proč nemáš jiné jméno?Copak je po jméně? Co růží zvou, i zváno jinak vonělo by stejně.A tak i Romeo, nebýt Romeo zván,by nebyl o nic méně drahocennýnež s tímto jménem. Romeo, svlec to jméno!A za ně, které není částí tebe,si vezmi mne!

ROMEO :Beru tě za slovo.Nazvi mě svým, a budu znovu pokřtěn.Už nechci nikdy víc být Romeo.

JULIE :Kdo jsi, ty muži zahalený tmou,že do mých tajů takhle vpadáš?

ROMEO :Jménem ti říci nedokáži, kdože jsem.Mé jméno se mi protiví, že toběnejdražší světice, je proti mysli.Mít je tu napsané, já bych je roztrh!

JULIE :Sto slov jsem sluchem ještě nevypilaz těch drahých úst, a přece znám ten hlas. -Nejsi ty Romeo? A nejsi Montek?

ROMEO :Ten ani onen nemáš-li je ráda.

JULIE :Kde ses tu vzal? A proč jsi přišel? Mluv!Zahradní zeď je vysoká a strmá,a toto místo smrt, když uvážíš,kdo jsi, kdyby tě zastih někdo z našich.

ROMEO :Na křídlech lásky přeletěl jsem zeď.Let lásky nezastaví ani hradby.Co láska může, to i udělá,a tvojí příbuzní mi nezabrání.

Třída i učitel nám tleskaly.Ještě že tam nebyla ta část s pusou nedala bych to a ještě ke všemu s klukem co se mi líbí.

Bylo konec hodiny a já se chystala odejít,najednou mě někdo chytil za ruku a přitáhl blíže.Lekla jsem se,ale byl to Dylan.

"Tak co Julie nezajdem někam na jídlo?"

"Ráda ty můj Rome ."

Objala jsem ho aniž bych si to uvedomila,když jsem se odtáhla on se usmíval.Nabídl mi rám své ruky a já ho přijala a šli jsme na jídlo.

Cestou jsme si hodně povídali a smáli.Zašli jsme na Pizzu.

Pak jsme se dál vídali na hodinách a jednou mi na fb poslal i žádost takže jsme si psali i tam.

Asi po roce flirtování a chození ven jako kamarádi mi řekl co ke mě cítí a já jsem ho prostě musela obejmout a tu pusu mu dát.

Od té doby jsme s polu a Přiznal mi že by chtěl Miminko no tak se uvidí.



Takže je tu další část doufám že se líbila.Budu ráda za komenty a votes. <3 :*

!!(PS TY CO JEŠTĚ NEBYLI NEBOJTE SE BUDETE,JE TO TĚŽKÉ NAPSAT PŘÍBEH ABY SE NEOPAKOVAL+ŠKOLA DOTOHO)!

Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat