Kleine BELANGRIJKE info vooraf

248 10 16
                                    

De bescrhrijving van het boek is al te lezen, toch zijn er een paar kleine dingetjes die ik vooraf zou willen zeggen.

Joe is in dit verhaal 20, maar speelt zich gewoon af in het heden. Hij is langer bezig met youtube en heeft een redelijk groot aantal fans, VRAAG ME NIET AF HOE EN WAAROM OKAY? 

Wel woont hij gewoon samen met de enige echte Caspar Lee. Caspar is hier (ff rekenen).... 17 jaar oud (omg dat is eigenlijk verrekte cute).

Idk waarom ze dan al samenwonen, but idc. In het kort:

Joe is 20 en Caspar is 17, de carrieres van de jongens zijn zoals ze nu ongeveer zijn (natuurlijk niet precies, maar ongeveer) en ze wonen samen in Londen. Het verhaal speelt zich in het heden af.

Als je je afvraagt waarom dit is, als Joe gewoon 24 zou zijn, zou ik Chris ook ergens rond de 20 moeten hebben, wat natuurlijk niet realistisch zou zijn als ze dan nog tegen haar zin in mee zou moeten verhuizen.

Dus Joe is hier 20 en Chris is hier net zoals Caspar 17, zodat het verhaal realistisch blijft.

Ik hoop dat jullie het verhaal leuk gaan vinden!

(Het is op dit moment 26 december, toen ben ik dit boek dus soort van begonnen :-)) 

~

Dag mensen, dit is het begin van een nieuw avontuur in een van mijn gezellige boeken. Okay dat doen we opnieuw...

Hallo allemaal! Dit is een nieuw boek en ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden! Beter :-)

Anyway, ik heb dit boek al een heel stuk vooruit geschreven (9 hoofdstuken, das veel okay.) Bijna alle hoofdstukken zijn minimaal 1500 woorden, behalve de proloog. 

Vrijdag wordt udate dag en ik ga proberen me daaraan te houden, tot nu toe heb ik dus voor 9 weken vooruit. Morgen zal dan ook de proloog komen. 

Dit is mijn tweede boek met een youtuber en ik hoop dat jullie het een leuk boek gaan vinden (yep, said that before) 

Ik vind zelf dat er wat shitty hoofdstukjes tussen zitten, maar ik hoop dat het boek toch nog een goed/leuk boek gaat worden, vooral voor jullie mensjes :-)

Ik heb veel werk in dit boek gestoken, doe dat nog steeds, dus ik hoop niet (zoals elke andere schrijver ook zegt want ik ben cliché) dat jullie het gaan overnemen. Sure, je mag best wat kleine gebeurtenissen die je leuk vind overnemen als je het even overlegt, maar ga geen gehele ideeën of hoofdstukken overnemen.

Nou ja, koop alvast je donuts en bereid je voor, want morgen komt er een geheel nieuw avontuur (behalve als je dit weken, maanden, jaren later leest en dit avontuur al is afgelopen.) Sorry dan dat ik het boek nooit heb afgemaakt, I hope you can forgive me, no jk, ik hoop dan dat het af is en dat je nog steeds plezier hebt met het lezen.

BEDANKT ALVAST EN IK HOU NU AL VAN IEDEREEN DIE DIT LEEST EN BEREID JE VOOR OP HET MAGISCHE AVONTUUR DAT WE SAMEN GAAN BELEVEN!

TOEDELSSSSSSSSSSSSSSSSSS



The Address - Joe SuggWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu