Chapter 12

105 7 10
                                    

'Wakker worden, we zijn weer terug.' Ik voel hoe iemand zachtjes tegen mijn knie aan drukt en open slaperig mijn ogen. 'Waar zijn we?' vraag ik, waarna ik gaap en uit het raam kijk om mijn eigen huis te zien. Ik rek me uit en zie dat Caspar voor de deur staat en met mijn ouders praat. Ik kijk verbaasd naar Joe die meteen begrijpt wat ik bedoel. 'Hij is wat aan het regelen, dat hoor je later nog wel.' Ik open mijn mond maar Joe schud zijn hoofd. 'Later.'

Ik rol mijn ogen en stap uit de auto. Ik ren naar Caspar en ga naast hem staan. Mijn moeder glimlacht naar me. 'Heb je het leuk gehad?' Ik knik en glimlach naar Caspar. 'Bedankt voor vandaag. Jij ook Joe!' Joe zwaait naar me vanuit de auto en ik geef Caspar een knuffel, waarna ik mijn ouders het huis in volg Caspar loopt terug naar de auto en de auto verlaat niet kort daarna de straat.

'Ik ben blij dat je vrienden hebt gemaakt.' Mijn moeder aait over mijn wang en ik sla haar hand weg. 'Mam, ik ben 17. Behandel me niet als een 5-jarige.' Ik hang mijn jas op en loop naar de trap. 'Ik ga naar boven. Ik kom denk ik niet meer beneden. Welterusten.'

'Welterusten.' Ik rende met twee treden tegelijk beide trappen op en kleed me zo snel mogelijk om, waarna ik weer naar beneden ren naar de badkamer en mijn tanden poets en mijn make-up van mijn gezicht haal.

Als ik eindelijk de make-up van mijn gezicht heb, ren ik weer naar boven en spring op mijn bed. Ik doe mijn licht uit en kruip onder mijn dekens. Ik leg mijn mobiel aan de oplader en open Twitter.

@GoofChristina: Bedankt voor vandaag :-)

@Joe_Sugg: Geen probleem, het was gezellig!

@Caspar_Lee: MAG IK MORGEN WEER KOMEN??????

@GoofChristina: Uhm... weet ik niet?

@Joe_Sugg: Maak je maar niet druk, hij komt niet. We geven je wel wat rust haha

@Caspar_Lee: Maar ik wil komen!

@Joe_Sugg: Je gaat niet, accepteer het

@GoofChristina: We zien elkaar wel weer een andere keer Caspar

@Caspar_Lee: DAAR HOUD IK JE AAN

Ik schud lachend mijn hoofd en kijk door wat Tweets heen. Morgen gaat de video online en ik moet zeggen, ik ben best wel nerveus. Wat als mensen me niet aardig gaan vinden en me gaan haten? Ik heb altijd al de angst gehad dat mensen me niet gaan mogen.

@Joe_Sugg: Chris!!!!!!!!!

@Joe_Sugg: Waar ben jeeeeee

@GoofChristina: Ik ben er nog! Ik ben alleen nogal moe... en zenuwachtig hihi

@Joe_Sugg: Door de video? Dat komt echt wel goed hoor! En probeer te slapen

@Caspar_Lee: SLAAP LEKKER CHRISSY

@GoofChristina: Dankje... welterusten!

Zonder een reactie af te wachten doe ik mijn mobiel uit en leg hem op de kop op mijn nachtkastje. Als ik een reactie zie wil ik toch weer doorpraten. Ik bedoel, wie wil er nou niet blijven praten met Joe en Caspar? En dan zeker als je er al zo lang fan van bent.

Ik sluit mijn ogen en hoop op een goeie reactie op de video's morgen.

~

Om 4 uur 's middags krijg begint mijn telefoon te trillen. Ik kijk weg van mijn boek en kijk naar mijn telefoonscherm. Joe's naam is op het scherm verschenen. Ik frons mijn wenkbrauwen en laat mijn vinger over het scherm glijden, waarna ik de telefoon naar mijn oor breng.

'Met Chris.'

'Met Joe!'

'Hoi Joe. Wat is er?'

The Address - Joe SuggWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu