4

144 13 12
                                    

P.O.V: Michael

In paniek loop ik rondjes om de tafel. Ashton blijft nu wel héél erg lang weg. Het is al bijna weer avond! 'Michael zit' zegt Sem streng. Ik schud mijn hoofd en storm naar buiten. 'Ash' scheeuw ik en ren verder. 'Michael' scheeuwt Calum. 'Sem jij blijf hier, ik ren Michael achterna het komt goed oké?' hoor ik Calum zeggen. Ik hoor een stem maar kan het niet ontcijferen. Calum komt naast me lopen. Ik was al gestopt met rennen en kijk verslagen rond. 'Wat nou als er iets met hem is gebeurt Cal' zucht ik. 'Ashton is sterk' probeert Calum. 'Maar als nog! Hij is en blijft 1 van mijn beste vrienden. Ik... Ik wil niet dat hem iets overkomt' mompel ik paniekerig. 'Jij!' horen we opeens achter ons. We kijken om en zien Ashton woedend voor Sem staan. 'Ash' roep ik en ren op hem af. 'Damn ik was bezorgd man' geef ik toe. Ashton laat zijn mes zakken en draait zich naar mij om. 'Bezorgt?' vraagt hij spottend. Ik knik. 'Was me dan komen zoeken lul' scheeuwt hij en stapt op me af. 'Ik... Ik dacht dat je wel terug kwam! Dat kom je altijd. Ik dacht dat je even rust nodig had!' verdedig ik mezelf. 'Ja, dat had ik ja, maar jullie hebben in de tussen tijd gewoon gezellig gekaart' snauwt hij. 'Om de tijd te doden. We wouden niet zonder jou ergens heen gaan. We hadden een afspraak Ash. Áltijd met zijn 4en op onderzoek. Nòòit alleen' komt Calum tussen ons in. Ashton zucht en draait zich om. 'Waarom doe je zo Ash' vraag ik en leg een hand op zijn schouder. 'He.. Het is... Nee laat maar. Jullie begrijpen het niet' zucht hij en loopt naar binnen. 'Maar je kan het wel proberen' probeer ik. 'Nee, het spijt me' zegt hij en gaat verslagen aan de keukentafel zitten. 'Oke, maar als je het wel wikt vertellen. Wij alle 4 zijn er voor je' knik ik. '3 Michael 3, denk je echt dat ik Sem wat ga vertellen over mijn gevoel?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en ga ook zitten. 'Soep?' grijnst ik. Ashton schud zijn hoofd een graait in zijn zak. 'Hier heb ik gevonden' fluistert hij en haalt een kleine boemerang te voor schijn. 'Holy Shit' fluister ik bij het zien van het merk Treas. Vroeger waren we alle 2 gek om boemerangs. 'Je mag hem' grijnst Ashton. 'Nee shit man. Jij hebt hem gevonden' grijns ik. 'Jij bent mijn beste vriend. Vergeet niet dat dit een cadeau is' zegt hij en duwt hem in mijn handen. 'Thanks Bro' mompel ik en bekijk het ding. Zak grootte ik wou deze altijd al. 'Ik weet het nog. Van de eerste dag. Dat wij koud in het zand lagen, gewond en elkaar vertelden voordat we een kant opgestuurd werden' grijnst hij. Ik glimlach en bekijk het ding goed. 'Ik ook, je vertelde me over je blunders met meisjes' glimlach ik. Ik zie Ashton grinnikend knikken. 'Nog steeds, nog steeds' mompelt hij. 'Jongens!' horen we iemand roepen. Meteen staan we op. Het kwam van Sem. Ik storm naar buiten en kijk haar aan. 'Zie! In de verte. Een... Een verschijnsel' zegt ze enthousiast. Ik tuur rond maar merk niks. 'Je hallucineert' lacht Ashton. 'Nee, het beweegt en komt onze kant op' zegt Sem eigenwijs. 'Waar is Calum?' vraag ik. 'Bij Luke' antwoord Sem. 'Hey!' roept ze en rent weg. Ik kijk naar Ashton die haar grommend aan kijkt. 'Hey! Blijf staan jij' gilt Sem en rent als een speer weg. 'Misschien heeft ze gelijk?' mompel ik terwijl ik naar de berg blijf kijken. Ashton schud zijn hoofd 'laat haar haar moeite maar verspillen ze hallucineert' mompelt hij en gaat naar binnen. 'Sem kom terug! Het is niks!' scheeuw ik. Maar Sem blijft door rennen. Ik zucht en loop Ashton achterna. Hij kijkt in de koelkast naar wat om te snacken. 'Sem heeft weer soep gemaakt' mompel ik. Ashton loopt naar de pan en haalt de deksel er af. Ik kijk uit het raam en volg Sem haar bewegingen. 'Wat doet ze wel niet' mompel ik. 'Geen idee, vrouwen he' hoor ik Ashton mompelen. 'Ja, Cal?' vraag ik. Calum komt aan gelopen met rode ogen en tranen. 'Wat is er?' vraag ik geschrokken. 'Luke.. Hij moet wakker worden' snikt hij. 'Dat wordt hij wel Cal. Geloof me' zucht ik en trek hem in een knuffel. 'Ik mis zijn ochtend humeur oké?' huilt hij. 'Ja, ik snap je. Maar je bent altijd zo snel bang als iemand nog maar 1 dag knock out ligt' zucht ik. 'Ik ben gewoon bang. Sem snapt dat als enigste' roept hij en duwt me weg. 'Natuurlijk Sem weer' mompelt Ashton. Ik draai me om en zie dat hij toch soep aan het eten is. Ik begin breed te grijnzen. 'Hou je bek Ash. Je moet eens moeite doen. Sem is anders dan je denkt hoor' roept Calum. 'Cal, rustig. Dat weten we' antwoord ik met een waarschuwende blik op Ashton die zijn handen omhoog houd. 'Ey' hoor ik in de verte. Ik kijk naar het raam en zie Sem achter de berg verdwijnen. Verbaasd kijk ik naar Ashton die geboeit naar buiten kijkt. 'Sukkel' hoor ik hem zachtjes fluisteren. Calum is ondertussen al gestopt met huilen en heeft plaats genomen aan de tafel. 'Sorry Ash' mompelt hij. 'Geen probleem. Wie zien wel hoe alles loopt oké?' grijnst Ashton. Calum knikt met een klein glimlachje en zucht verslagen. 'Waar is Sem eigenlijk heen?' vraagt hij. 'Ze hallucineert' mompelt Ashton. 'Ohnee' mompelt Calum.

P.O.V: Sem

Verslagen loop ik dood moe terug. Ik had hem bijna! Een paard en een man met spullen! Waarom geloofden de jongens me niet. Ik maak de deur open en stap naar binnen waar ik stemmen hoor van Ashton en Michael. 'En?' grijnst Ashton wanneer ik binnen kom. 'Ik had hem bijna. Hij zat op een bruine paard met blonde manen en had spullen bij zich. Geloof me is weet dondersgoed als ik hallucineer of niet' mompel ik en ga verslagen zitten. 'Je hebt een goeie poging gemaakt' zegt Calum die slaperig binnen strompelt. 'Slechte bedoel je. Ik had hem moeten pakken. Ik had een ijzeren ster bij me moeten hebben om het paard zijn been te raken zodat ie stopte' mompel ik.

Heey Heey. Ben ik weer :P. Ik loop gelukkig nog niet vast met dit verhaal zoals bij don't stop en The Battles zoals jullie wel gemerkt hebben (Hihi sorry hier voor) maar ik zou wel vaker dit verhaal gaan uploaden in een week als ik genoeg tijd heb ;)
Stem, rea en deel voor meer!
Xxjes ....
P.S; CODE ROOD!! Ik mag niet naar school vandaag van de directeur enzo ik vind dit zo geweldig! :D Dus daarom dit hoofdstuk vandaag:P

PP.SNa vraag van ItsMeIsisX komt er een Q&A ;). Vraagjes voor de Q&A kun je vragen bij alle hoofdstukken, ik zou ze bij het Q&A hoofdstuk toevoegen, ook komt er een actie voor een rolletje in mijn boek ;) Geef ff door wat je naam is, een speciale hobby en typisch jouw dingetje, dan zal ik dat gebruiken ;) :)


The DesertWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu