(MALUM, ben voor MUKE en CASHTON maar deze is gewoon lief)
P.O.V: Michael
'Jullie zocht ik' zegt hij en grijpt ons vast. 'W-wat wil je?' stotter ik. 'Mijn boog' fluistert hij. 'U heeft hem aan mij verkocht!' roep ik uit. Snel legt hij een hand op mijn mond en maakt een sus gebaar. 'Wat?' vraag ik wanneer hij zijn hand weg haalt. 'Stil. Het is mijn boog je geeft hem nu terug!' roept hij. 'Nee! Ik heb er voor betaald!' roep ik. 'Geef die boog!' roept hij en grijpt naar de boog in Ashton zijn hand. Ashton trekt zijn hand terug en kijkt de man aan. 'Wat is er zo bijzonder aan die boog?' vraagt Ashton en kijkt de man vragend aan. 'Hij is van een familie lid!' roept de man. 'Ohja, volgens mij niet' sis ik. 'Ehh, ehh' mompelt de man. 'Dat dacht ik al. Wat is er mij met deze boog' het laatste sis ik. 'Ehh niks' probeert de man. 'Duidelijk wel. Vertel het ons of je krijgt de boog NIET terug' zegt Ashton en slaat zijn armen over elkaar. De man kijkt even om zich heen en wenkt ons dan. Op onze hoedde volgen we de man en komen we in het winkeltje. Hij loopt achter een afgedekt stuk langs. We volgen hem naar binnen en onze monden vallen open. 'Wat is dit?' roep ik uit. De man maakt een sus gebaar en wijst naar een tafel. 'Koffie?' vraagt hij. We nemen plaats terwijl we elkaar gek aan kijken. Koffie, 'wat is dat?' vraagt Ashton. 'Iets wat jullie nu gaan proberen' lacht de man en zet iets aan. 'Ik ben trouwens Erik' glimlacht hij. 'Hoi Erik' zegt Ashton droog wat mij laat lachen. 'Ik ben Michael en dit is Ashton' stel ik ons netjes voor. Erik zet 3 dampende bekers met iets zwarts erin voor ons neer en neemt plaats. 'Doe er wat melk in als je van zoet houd en 2 klontjes suiker' geeft hij als tip. We doen wat hij zegt en Ashton neemt voorzichtig een slokje. 'Dit is.... Geweldig' grijnst hij. Snel neem ik ook een slok. 'Auw, heet' mopper ik. Maar dan ontploft er een bom van smaken in mijn mond. 'Je hebt gelijk Ash' geef ik toe. Erik glimlacht en kijkt ons dan aan. 'Die boog heeft iets magisch. Net zoals de meeste spullen hier' zegt de man zachtjes en wijst naar Ashton zijn boog. 'Ligt dat aan het merk?' vraag ik en pak de boog met pijlen erbij. De man twijfelend even maar pakt dan toch voorzichtig de boog over en bekijkt hem. 'Mijn boog' gromt Ashton. Ik leg mijn hand op zijn arm zodat ik op de man kan letten en ondertussen Ashton tegen houd. 'Ja dat weet ik jongeman. Maar deze boog. Het heeft iets speciaals' mompelt de man en pakt een andere boog. Hij bekijkt het, iets wat mij opvalt en hem niet is dat onze boog een veel meer accolade vorm heeft ( } ). 'Ligt het aan de vorm?' vraag ik. 'Wat kon je met de boog Ashton?' vraagt Erik mij negerend. 'Overal waar ik aan dacht en ik schoot hij was raak' mompelt Ashton. Erik kijkt hem raar aan. 'Als Ashton aan iets dacht zoals die hoed en hij schoot het was raak ookal richtte hij op die rare bol' zeg ik. 'Hohoho, die hoed kan toevallig wel verloren spullen opbrengen en die "rare bol" is een bol waar je mensen in nood kan vinden' zegt Erik waarschuwend. 'Oke, zal wel. Wij willen alleen de boog' gromt Ashton. 'Dat snap ik. Jullie krijgen hem ook. Op 1 voorwaarde' zegt Erik. 'Hij komt niet van mij. Jullie mogen hem alleen in nood gebruiken en wees er voorzichtig mee' fluistert hij en geeft het terug. 'Bedankt' mompelt Ashton. 'Ik zal jullie soms uitnodigen dan wil ik verslag van wat je uitgevonden hebt en hier heb je een normale boog' knipoogt Erik en hij staat op. 'Dit alles blijft tussen ons en jullie 2 vrienden. Berg je boog goed op. Ik nodig jullie nog een keer uit waarbij ik verslag van je wil. Deze boog krijg je van mij omdat ik wel wat boogbloed in jou zie' knipoogt Erik opnieuw en wijst naar de deur. 'Ik zal pijlen opsturen. Morgen zijn ze er' glimlacht hij en laat ons buiten. 'Bedankt Er-'. 'Meneer' onderbreekt Ashton mij. 'Geen probleem geniet er van' glimlacht Erik en sluit de deur. Mensen geven ons een blik maar lopen dan verder. Tot dat we een gil horen. We draaien ons om en zien de Friks. 'Michael!' roept Ashton en duwt me een bar binnen. Ik kijk hem geschrokken aan. Woedend wil Ashton naar buiten stormen maar ik houd hem tegen. 'Nee, Ash. Ze zijn te sterk! Zag je hun verdediging?' vraag ik. 'Maar Michael ik wil wraak!' roept Ashton. 'Wraak komt er Ash' sus ik hem. Ik bestel 2 biertjes en plaats ons voor het raam. We kijken, onze bieren drinkend, naar buiten. De vrouw met het uilen masker is er weer en vecht met de Friks om een meisje te helpen. Opeens schrik ik. 'Dat is Merissa!' roep ik uit. Ashton kijkt mij aan. 'Nee ze mogen Merissa niet meenemen!' roep ik en sta op. 'Michael ga zitten' sist Ashton. 'Nee ik moet Merissa redden!' roep ik uit. 'Jij moet helemaal niks. Ik mag ook niet met ze vechten' sist Ashton en duwt me op een stoel. Met mijn spieren gespannen zit ik klaar, klaar om in de aanval te gaan. 'Waarom betekent dat meisje zoveel voor je?' vraagt Ashton. 'Het is de "dochter" van Sem' mompel ik. 'Michael, serieus. Sem is een slet' sist Ashton. 'Dat is ze niet! Je doet niet eens de moeite om haar te leren kennen!' roep ik uit. 'Ja, maar waarom zou ik dat doen. Het is een vrouw!' mompelt Ashton. Weer horen we een wanhopige gil. 'Jij neemt je wraak ik red Merissa' sis ik naar hem. Ashton begint breed te grijnzen. 'Doen we!' grijnst hij. 'Ten aanval!' roepen we. We stormen de klap deuren uit en laten 2 mannelijke brullen horen. 'Laat dat meisjes los!' roep ik. 'WE VERMOORDEN JULLIE!' roept Ashton en trekt zijn zwaard en mes. Ik doe het zelfde en met een kort knikje naar Ashton....Hi or Hey! Is het spannend. Ik hoop van wel. Benieuwd hoe het afloopt? Ik schrijf dit hoofdstuk nu omdat ik er zin in had en binnen kort een boek erbij wil uploaden. Waarover die gaat zeg ik niet maar na dit boek komt ie online dus ja! Dan meld ik het wel. GAAN WE DE 1K REDDEN NET ZOALS BIJ ONS BOEK THE SURPRISE VAN Just6Writers WANT OMG THANK YOU SO MUTCH WE HEBBEN DAAR VORIGE WEEK 1K GEHAALD EN IK FREAK NOG STEEDS ER OVER UIT. SO MUTCH THANK YOU. Luf yoe guys! Xx me Tess -Magnetron-(JA IK GEBRUIK MIJN NAAM IN HET HOOFDSTUK EN MIJN BIJNAAM :'-) EN JA IK HOUD VAN DE SMILEY MET HET NEUSJE <3) OKÉ ECHT BYEE XXJES! Me ....
JE LEEST
The Desert
FanfictionSem een 18 jarig meisje word wakker in the middel of nowhere. Ze gaat op onderzoek uit en loopt hopeloos de woestijn rond. Op een gegeven moment ontdekt ze een huisje waar ze wel 4 hele bijzondere jongens ontmoet...