P.O.V; Sem
Ik wordt wakker en hoor alweer stemmen. 'Nog wat gezien achter de bult?' hoor ik Calum vragen. 'Nou, ik weet het niet zeker. Daar was namelijk even zandstorm wat wij weer hebben, maar zeker weten wel een kant om te gaan verkennen' zegt Michael. Ik sta op maar struikel over Luke die naast me ligt. 'Awh' kerm ik lachend. 'Wat?' roept Luke geschrokken. 'Owh, Sem Hi' zegt hij daarna. 'Wat doe je in Calum zijn bed?' vraag ik. 'Wat doe jij in Calum zijn bed?' vraagt Luke terug. 'Met toestemming slapen' antwoord ik. 'Ikke ook, die van mij rook vies' zegt Luke. 'Oh oké' antwoord ik droog. 'Zeg, zou je van me af kunnen gaan?' lacht Luke. 'Nah, ik lig wel lekker' plaag ik hem. 'Luke! Owh gaan we stapelen goed ik doe mee!' gilt Michael als een meisje en ploft boven op me. 'Auw Mikey, that hurts' pruil ik. 'Ikke ook!' gilt Calum en laat zich volop ons ploffen. 'Auw' kermen er 3 stemmen tegelijkertijd, Luke, Mirakel en ik. 'Cal ga van me af' roept Luke. 'Ik denk dat Sem van jou af moet' mompelt Michael. 'Jullie zijn gek' lach ik. 'Valt wel mee!' antwoord Ashton.
P.O.V: Michael
'Zit nou stil' moppert Sem tegen Luke. Geïnteresseerd kijk ik naar het tafereel terwijl ik doe alsof ik op mijn kaart kijk. Sem wou nog even Luke zijn wonden verzorgen voordat we gaan maar Luke is iemand die niet maar dan ook echt totaal níet stil kan zitten. 'Luke stop nou' zucht Sem. Calum en ik grinniken zachtjes. 'LUKE' schreeuwt Sem. Luke grijnst lichtjes en probeert zijn benen stil te houden maar dat lukt niet en begint weer te wiebelen. 'Luke kappen nou' zucht Sem. 'Jullie lijken net zo'n getrouwt stel dat op scheiden ligt' lacht Calum. 'Hou je mo-' Sem wordt verstoord door Ashton die hijgend binnen valt. 'Jo Ash, Wassup?' vraag ik. 'We moeten weg nu!' hijgt hij en pakt een tas. Meteen doen we hem na. Sem pakt eten in en doet nog het laatste bij Luke. 'Wat is er eigenlijk aan de hand?' vraag ik Ashton. 'Storm, als we nu vertrekken hebben we daar geen last van' hijgt hij nog steeds. We kijken naar Sem die snel haar eten pakt en Luke die haar helpt. We rennen naar buiten en zien de storm al dichterbij komen. Sem begint te rennen, we volgen haar en rennen de berg op.
Ik zet mijn laatste stap als leider op de bergt. Wat ik daar zie laat mijn mond open vallen. De storm die er gisteren was heeft dus blijkbaar hout?! Meegenomen? Ik kijk naar Ashton. Sem begint de berg af te rennen en Calum volgt haar. Ik kijk naar Ashton en Luke en nog even naar ons huisje. Doeg huisje, we rennen achter Sem aan die struikelt en van de berg af rolt. 'Sem' schatert Calum. Lachend rennen we naar het hout toe.
'Het is dichtbij' zegt Sem wanneer we bij het hout zijn. Ik knik en kijk om me heen. 'Jongens' fluistert Sem. Ik kijk op. 3 paarden met 3 mannen staan in een kring rond ons heen. 'Firks' snuift Sem boos. 'Laat je spullen vallen' zegt 1tje. 'Nee, jij blijft me je vieze poten van ons af' schreeuwt Sem. De man schrikt maar hersteld zich. 'Ik wist dat ik mensen zag' schreeuwt Sem. 'Hey jullie!' schreeuwt een mysterieus meisje. We kijken op en zien het meisje naar ons toe komen. 1 man begint meteen te snuifen. 'Zij' zegt een ander. Ik kijk ze raar aan maar daarna weer naar het meisje. 'Ga weg' zegt ze en stapt af. 'Jongens we gaan' zegt de laatste man en ze stuiven weg. 'Dankje' zegt Sem tegen het meisje. 'Geen dank, zeg. Waar komen jullie vandaan?' vraagt ze. 'We wonen achter de berg, in een huisje' zeg ik. 'Owh, jullie zijn dat' zegt het meisje. 'Was jij diegene in de nacht die ik moest zien?' vraagt Sem met grote ogen. Het meisje knikt en steekt haar hand uit. Sem neemt hem aan en glimlacht 'Sem'. 'Isis' glimlacht het meisje terug. 'Nog een meisje' zucht Ashton. 'Hoi ik ben Calum' zegt Calum vrolijk. 'Hoi ik ben Luke' aapt Luke Calum na alleen dan met zijn eigen naam. 'En ik ben Michael, dat is trouwens Ashton' zeg ik en wijs naar hem toe. 'Eeh, hoe redden jullie het zonder dorp eigenlijk?' vraagt Isis vriendelijk. 'We leven van huizen plunderen' zegt Luke. 'Ah' zegt Isis. 'Waar woon jij dan?' vraagt Sem. 'Ik woon in Filens' zegt Isis. 'Filens? Je bedoelt die hemelse dorp?' vraagt Sem. Isis lacht haar lach, 'nee, niet die, wij zijn er een soort generatie van. Wat waren jullie eigenlijk van plan?' vraagt Isis. 'Opzoek naar een dorp voor ons pla-' Luke wordt onderbroken door Sem die snel een hand op zijn mond legt. Vloekend kijk Luke naar de grond. 'Jullie mogen het gerust zeggen hoor, ik ben toch maar een meisje op een paard' lacht Isis. 'We hebben een plan bedacht. Wij wouden een stad beginnen, met onze regels. Gewoon vrijheid en dat soort dingen, geen rare tradities' leg ik uit. 'Gaaf, mag ik mee doen?' vraagt ze met een schittering in haar ogen. 'Ja' zegt Luke meteen. Ashton kijkt hem met grote ogen aan 'Luke' sist hij. 'Natuurlijk mag dat, maar dan wel op een voorwaarde' zegt Luke. Isis knikt en kijkt hem vragend aan. 'Wij mogen in jullie dorp zolang blijven overnachten en werk zoeken tot dat het plan echt begint' zegt hij. Isis knikt 'is goed, ik ben de dochter van de burgemeester dus ik kan wel een huis voor jullie regelen' glimlacht ze. Ashton grijnst. 'Maar dan ook weer een voorwaarde van mij' zegt Isis. 'Wat is die voorwaarde?' vraagt Sem. 'Jullie werken wel voor geld, jullie helpen mij en ik mag mee doen. Dan krijgen jullie een huis. Jullie krijgen allemaal een eigen paard. En jullie hoeven je eerste huur niet te betalen' zegt ze. 'Ja, echt heel erg bedankt' zegt Sem en geeft haar een knuffel. 'Ik herken jou ergens van' grijnst Isis. Sem kijkt haar geschrokken aan. Isis fluistert haar iets in haar oor en Sem kijkt haar met nog grotere ogen aan. 'Leg het je zo wel uit' fluistert Sem. Ashton grijpt zijn mes en Luke houd hem tegen. Shit...
Hi, guys. Zoals ik had belooft een nieuw deel. Isis is trouwens ItsMeIsisX Check haar boeken ff, lees ook vooral: The Rollercoaster :p. Het boek waar we samen mee bezig zijn ;)
JE LEEST
The Desert
FanfictionSem een 18 jarig meisje word wakker in the middel of nowhere. Ze gaat op onderzoek uit en loopt hopeloos de woestijn rond. Op een gegeven moment ontdekt ze een huisje waar ze wel 4 hele bijzondere jongens ontmoet...