17

86 14 6
                                    

P.O.V: Sem
Ik til Merissa op en loopt met het 6 jarige meisje naar beneden. 'Gaan we ergens heen?' vraagt ze. 'Waar zou je heen willen dan?' vraag ik en maak wat eten voor haar klaar. 'Het nieuwe huis! Spullen kopen! Verfen!' zegt ze. Ik begin te lachen. 'Als jij het wilt' lach ik. 'Gaan we Oom Michael ook op halen?' vraagt ze. Ik kijk haar even verbaasd aan maar begin dan te lachen. 'Oom Michael? Hoezo oom Michael?' vraag ik. 'Ik heb jullie wel gezien hoor met Isis. Als hij een goeie vriend is noem ik hem oom omdat jij mijn nieuwe mama bent' zegt ze. Ik begin te blozen. Dit meisje lijkt zo erg op mijn zusje. 'Ga jij oom Michael dan ophalen samen met Isis? Dan ga ik alvast het huis openen' zeg ik. Merissa knikt en ik zet haar voor Isis haar kamer af. 'Maak haar maar gauw wakker' glimlach ik. Merissa knikt en rent naar binnen. 'Isis! Isis! We gaan oom Michael wakker maken!' roept ze en maakt Isis wakker. 'We gaan oom Michael ophalen' verbeter ik haar. Isis gromt. 'Luke kan de deur open maken' zeg ik. Meteen zit ze recht op. 'Jaaaa! Oom Luke ook!' roept Merissa blij en klimt op Isis haar bed. 'We gaan het huis inrichten en verfen!' roept ze blij. 'Wat leuk' mompelt Isis slaperig. 'Jaaa!! En jij en oom Michael en oom Luke gaan helpen!' roept ze. 'Wie? Oom wie?' vraag Isis. 'Ze noemt Luke en Michael oom' zeg ik schouder ophalend.

P.O.V: Calum
'Ze heeft dat kind gewoon bij haar genomen om haar over te halen voor die verdoemde Firks!' roept Ashton boos naar Michael. Het was weer hevige ruzie. Michael was gisteren dronken thuis gekomen en alles er uit gelult. Nou dat hij een paar keer met Sem had afgesproken. 'JE WEET HAAR VERLEDEN NIET MAN' schreeuwt Michael. 'ALSOF IK DIE MOET WETEN! ALS JE VADER OVERSTAPT DOE JE DAT ZELF OOK WANT HET ZIT IN HAAR BLOED MAN!' roept Ashton. 'Ashton wat wil je hier mee bereiken? Mag ik niet meer mijn eigen vrienden maken?' sist Michael opeens ijzig kalm. 'Jongens la-' ik wou wat zeggen maar Ashton kapt me af. 'NEE JE BENT MIJN BESTE VRIEND! IK WIL NIET DAT JIJ MET IEMAND VAN DE FIRKS OMGAAT!' roept Ashton. 'JIJ HOEFT NIET TE BEPALEN MET WIE IK OM GA ASHTON!' roept Michael. 'Jongens stop nou eens' zeg ik klein. Oh God... Luke waar blijf je.. 'NEE DAT HEB IK NIET MAAR IK HEB WEL HET RECHT OM JE TE BESCHERMEN EN IN DAT GEVAL IS HAAR NIET MEER SPREKEN WANT ZE STEEKT JE AAN MET DIE FIRKS!' roept Ashton. 'ASHTON HOU JE BEK! JE WEET NIET WAT HAAR VADER HAAR AAN GEDAAN HEEFT' schreeuwt Michael. In 1 klap is het stil.. Ashton had Michael geslagen. 'Dat weet je dondersgoed. Hij heeft haar overgehaald en gaat de rest ook overhalen en ons daarna doden' zegt Ashton kalm. 'WAT DOE JIJ MAN! JE SLAAT JE BESTE VRIEND TOCH NIET?!' roep ik uit. 'Huh jongens wat is hier aan de hand?' vraagt Luke die binnen komt. Ik breek en ren naar boven. Waarom? Waarom was alles normaal tot dat Sem kwam. Waarom... Ik dacht dat we wel een nieuw iemand konden gebruiken maar blijkbaar had ik het mis. Het is mijn schuld. Mijn verdoemde schuld dat ik haar naar die schuilkelder had gebracht. Mijn schuld dat ik aardig deed. Mijn schuld dat Ashton en Michael ruzie hebben en Ashton Michael sloeg. Waarom maak ik altijd die verkeerde beslissingen?

P.O.V: Ashton

Trillend kijk ik naar mijn handen, de handen waarmee ik mijn beste vriend mee geslagen heb.... Het komt allemaal door Sem! Zij zorgt er voor dat ik mezelf niet meer in de hand heb. Wanneer ik aan haar denk, wat vaak is, heb ik een raar gevoel. Ik wil haar beschermen, maar ik wil Michael ook beschermen, hij begrijpt mij en ik begrijp hem... Hij heeft zoveel voor me gedaan en dan doe ik dit.. Waarom.. Ik wil hem gewoon beschermen. Ik wil niet dat hij naar de Firks overstapt. 'Ashton?' hoor ik Michael vragen. Dat hij nu nog naar mij toe wilt komen. Hij stapt mijn kamer binnen en geeft me een knuffel. 'Wat is er?' vraag ik met een overslaande stem. 'Vertel eens, wat maakt je zo woedend aan Sem?' vraagt hij. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Michael, ik ben een beest, ik sla je!' zeg ik. 'Dat was onmacht Ashton' zegt Michael. Ik kijk hem aan. 'Je bent mijn beste vriend Ashton, ik vergeef je echt wel na een sorry hoor. En ik zie toch hoeveel spijt je hebt. Kijk naar je ogen. Je hebt gehuild' zegt hij. Ik knuffel hem. 'Het spijt me Michael, echt zo veel' mompel ik. 'Het is goed Ashton, ik zie dat je het er moeilijk mee hebt' glimlacht Michael en trekt me op mijn bed. 'Wat maakt je zo boos op Sem?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Ze geeft me gewoon het gevoel dat ik haar wil beschermen, maar ik weet dat dat fout zit, verder wil ik niet dat ze jou meeneemt naar de Firks' mompel ik. 'Ashton, zullen we 1 ding afspreken?' vraagt Michael. Ik kijk hem aan en knik. 'Ik zal nóóit van mijn hele leven naar de Firks overstappen. I promes' zegt Michael. Ik glimlach. 'Maar, dan moet jij mij wel met Sem om laten gaan oke?' vraagt Michael door. Ik zucht, twijfel maar knik uiteindelijk maar toch ja. 'Oke, mooizo. Maar ik moet nu gaan. Ze heeft een ander huisje en wil die inrichten enzo' zegt Michael. Ik knik. 'Ga je gang' glimlach ik moeilijk. 'Hé Ash' zegt Michael wanneer hij opstaat. 'Ja?' vraag ik. Hij loopt naar de deur en doet hem open. Hij stapt uit mijn kamer en draait zich om. 'Ik denk, dat als je in het pakketje bij de deur kijkt. Je iets leuks gaat zien. Gewoon een hint hint, verder niks' zegt hij en sluit de deur. 'Michael! Wat is het!' roep ik. 'Iets' hoor ik hem zeggen. Ik zucht, sta op en storm de trap af. Lachend loopt Michael weg. 'Ben optijd thuis' zegt hij. 'Is je geraden' mompel ik en pak de doos. 'Oefen maar goed' roept Michael en sprint dan weg. Verbaast zet ik de doos op de keukentafel. Ik pak een mes, open de doos en mijn ogen springen wijd open. 'Luke! Calum!' roep ik. Luke komt de woonkamer uit gelopen en loopt door de boog van de keuken heen. 'Wat is er?' vraagt hij. 'Zie dit!' roep ik enthousiast wanneer ik het op pak. 'Wie heeft je dat gegeven?' vraagt hij en krabt in zijn nek. 'Ik denk Michael! Maar, maar dit is gewoon.. Ge-wel-dig! Hoe wist hij dat ik dit altijd al wou! Hoe weet hij dat ik dit ding wou leren gebruiken!' roep ik. 'Ik denk.... Dat hij nog heeft verteld dat je altijd al wou leren bo...

Hi or Hey! Sorry voor het niet updaten, de reden: ik had gewoon even geen zin. Maar nu wel! Dus ik ga alvast weer een hoofdstukkie typen en dan upload ik die wel een andere keer! Ook een rede is dat ik bezig ben met justwenno op het acc PizzaUnicornMasters  met een boek, en met meerde mensen op het acc Just6Writers met een boek EN met ItsMeIsisX met een boek dat op haar account staat! Dit wou ik ff melden xD Duuuuuuuusss.... Hopelijk maak ik dit boek niet te raar ofzo... Ik ben namelijk erg goed in dingen onbewust op een andere koers zetten dus ja... See ya! Bye Xx ....

P.S: FUCKING 500+ READS OP THE SUPRISE HOLY MACARONIPAKJES VOOR UNICORNS <3

P.P.S: DIT BOEK HEEFT OOK BIJNA 500 READS OMG THANK YOU!! <3 

P.P.P.S: Mijn internet is zoooooo, POEP >,< xD


The DesertWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu