Prolog

4.7K 277 27
                                    


Niall James Horan ma obecnie 17 lat. Jest typem imprezowicza. Optymisty, nie widzącego w życiu żadnych problemów. Jego ciało pokryte jest tatuażami, jednak nie mają one jakiegoś większego przekazu. Zaczął ozdabiać swoją skórę, bo miał taki kaprys. Nie chciał też, żeby uważano go za wzorowego synka lekarza. Jego ojciec nadal pracuje w szpitalu, nadal opiekuje się tą samą pacjentką.

Gwendolyn Rowan Swenson, bo tak jej na imię, zamknięto w szpitalu psychiatrycznym, gdy miała pięć lat. Zdiagnozowano u niej synestezję oraz schizofrenię. Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że istnieje choroba nazywana synestezją, którą definiuje się krótko, jako „pomieszanie zmysłów". Nie chodzi tu jednak wbrew pozorom o żadne szaleństwo czy zaburzenia osobowości, ale o pomieszanie zmysłów, które pozwalają nam smakować świat takim, jaki jest, czyli wzroku, słuchu, smaku, dotyku i powonień. Jednakże choroba ta nie daje się tak bardzo we znaki jak schizofrenia, z którą już od tak dawna lekarze z całego Woolwich próbują się zmierzyć. Woolwich to miasto w stanie Maine, w hrabstwie Sagadahoc, w USA. Nie ma tu zbyt wiele mieszkańców, natomiast szpital psychiatryczny, w którym leży Gwen jest najlepszym szpitalem w całym Sagadahoc.
Rowan była postrachem całego podwórka, dzieci bały się jej, ponieważ była inna. Biała jak śnieg karnacja, do tego czarne jak heban włosy i takiego samego koloru oczy. Niektórzy przezywali ją Śnieżka, inni po prostu Demonem.

➖➖➖

Zapraszam na moje nowe fanficion!
Mam nadzieje, że przypadnie wam ono do gustu, zważając na to, że jest inne od NFIL, czyli mojego poprzedniego opowiadania. Rozdziały bedą pojawiać się często, ale bedą krótkie, zreszta sami się wkrótce przekonacie jak to będzie wyglądać 💕

Devil may cry || n.h ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz