#18: Do you know Niall Horan?

1.3K 188 12
                                    

Gwendolyn

- Zagramy w 10 pytań? - Pytanie wychodzi z ust Chloe.

- Okej. - Wzdycham i już wiem, że na większość pytań nie będę w stanie odpowiedzieć. - Ja zacznę. Jaki jest twój ulubiony kolor?

- Gwen, naprawdę to chcesz o mnie wiedzieć? No, dalej, zadaj odważniejsze pytanie. - Zachęca mnie.

- Więc, jak się tu znalazłaś? - Pytam otwarcie, tak jak mnie o to prosiła.

- Jak codziennie miałam zły sen i mój lekarz prowadzący przyszedł mnie uspokajać, jednak wtedy mój koszmar tak jakby przeniósł się do realnego świata i widziałam w nim postać, więc zaczęłam rzucać go rzeczami, które miałam pod ręka. Kiedy chwyciłam szklankę chciał do mnie podejść i przykuć do łóżka, tak jak robi to kiedy mam wyjątkowo straszne koszmary, ale wtedy rozbiłam ją o jego głowę. Nic poważnego mu się nie stało, ale podobno jestem teraz zagrożeniem dla środowiska. - Powiedziała, a ja zdziwiłam się, że mówi to bez większych emocji, w końcu ma niecałe 8 lat. - A ty? Jak się tutaj znalazłaś?

- Zabiłam kogoś. - Wzruszam ramionami i zwijam się do pozycji embrionalnej, aby zachować resztki ciepła z mojego ciała, ponieważ temperatura tu to około 15 stopni.

Ciche "Oh" wychodzi z jej ust i przez chwile między nami panuje cisza, podczas, której zastanawiam się jakie pytanie mam zadać następnie.

- Znasz Niall'a Horan'a? - Pytam po chwili.

- Mhm. Ma fajną skórzaną kurtkę, taką o jakiej zawsze marzyłam. - Chichocze. - Lubisz go? Domyślałam się, że skoro zadałaś mi to pytanie to musisz go znać.

- Tak. - Odpowiadam z małym uśmiechem, ale po chwili przypominam sobie słowa Jovan'a. Czy on naprawdę mógł mnie wkopać? - Znaczy... N-nie wiem.

- W porządku. Myśle, że on ciebie lubi.

- Dlaczego tak uważasz?

- Ponieważ naprawdę robi wszystko, żebyś była szczęśliwa.

Devil may cry || n.h ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz