♔ 21. Bölüm (Part I) ►Durdur Beni ✔

14.6K 229 5
                                    


20.03.2021 Tarihinde Düzenlendi . 


Bölüm Şarkısı :

Disclosure - Magnets ft. Lorde

Beyoncé - Drunk In Love ( Video Açılmassa Bir şekilde son bölümleri bu şarkı ile okuyun bir şekilde )

Selena Gomez - Hands To Myself

*-*-*-*-*-*

Resimdeki Yeni karakter : Faith Mikaelson

*-*-*-*-*-*

İyi Okumalar *-*

" Olum bir Dur , başım döndü . " dedi Rumpel . Sanki yerimde dura biliyormuşum gibi .

" Nasıl Olur Rumpel , Rebecca artık yokken , Katherine yokken şimdi ikiside çifte bela gibi geldiler karşıma . Hayır bide saç baş birbirlerine girmek için hazır bekliyorken arkadaş olmak ne demek . Sen okuldaki konuşanları duydun mu ? Katherinenin ne götü kaldı ne göğüsü . Hepsi bir gözden geçirilmiş . Lan kızın sağ göğüsünü üstündeki benden bile haberdarlar . " diye hırladım .

" Lan bir otur , şimdi kalkıp vuracağım ağzına , otur bir . Ayrıca hakikatten onu bende duydum . Kız üstü başı kapalı nereden görmüşler ? " diye sordu Rumpel . Bu da biliyorsa başka kim biliyordur acaba .

" Ayrıca Sanane , seni neden bu kadar ilgilendiriyor ? " diye sordu Rumpel .

" Bilmiyorum , ama şu an Katherine gibi konuştun haberin olsun " dedim

" Beni öpmeye filan çalışma yersin dayağı " dedi Rumpel .

" Ne yapıcağım Rumpel ?" diye sordum . Yanına kurulduğumda artık bezmiştim .

" Söyleyeceğim şeyler sana tuhaf gelecek ama iyi dinle beni . Bak geldiğinden beri Katherineyi izliyorum , sende biliyorsun . Katherine acı çekiyor belli en az senin kadar ama ben bir şey farkettim belki yanlış belki doğru aranızdaki acı aşk acısı değil , vücutlarınızın tutku acısı . Belki birlikte olursanız , ikinizde rahatlarsınız . Belki ikinizde birbirinize ulaşamadığı içindir bunlar . Kız git zorla yap demiyorum , sakın gidip zorlama . Bence adam akıllı anlatırsan oda hak verecek , vermese bile denemiş olursun " dedi . Katherine ve vücudu , aslında güzel fikirdi . Ama bir yandan da saçma geliyordu .

" Peki dayak yememek için ne yapmalıyım " diye sordum , ki eminim eğer Katherine olumsuz bir şey söylerse ondan sonra dayak yiyecektim .

" Onu da Kız kardeşini ara sor " dedi

" Ne saçmalıyorsun lan . Ne diyim kıza ' ben , birisine birlikte olalım dicem dayak yeme ihtimalim var nasıl kaçarım mı' diyim " diye sordum terslenerek .

" Onu değil tabi ki de zeki arkadaşım . Bu konulara pek aşina değiliz ama o aşina . Diyeceksin ki bir kadın var çok sinirlendireceğim ama onun sakin kalmasını nasıl sağlarım . Bu kadar basit " dedi .

" Arıyorum o zaman " diyerek telefonumu çıkardım , hemen olsun bitsin bu iş . Umarım Rumpel'ın dediği gibi çıkar ve her an aklıma gelmekten , vücudunu izlemekten zevk almayı keserdim .

" Abi " diye heyecanla açtı hemen .

" Faith , güzelim nasılsın "

" İyiyim yakışıklı abim sen nasılsın ?"

" İyiyim güzelim , yardımına ihtiyacım var Faith "

" Başın mı belada " dedi hemen , ben mi büyüğüm o mu belli değil .

The Rule ♱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin