♔ 3.Bölüm ► Krep , Nutella ve Çilek ✔

31.3K 373 24
                                    



16.03.2021 Tarihinde Düzenlenmiştir . 



Bölüm Şarkısı :   Glitch Mob Remix  - Seven Nation Army



   "Merhaba , hoşgeldiniz " dedim hafif bir gülümsemeyle Millana karşı . Çocuğa gülecek halim yoktu tabi ki de . Millan'ın gülümsemesi büyüyerek yanıma geldi ve kollarını sıkıca dolayıp sarıldı . Sanki dün bura da değilmiş gibi .

" Hoşbulduk tatlım , sonunda uyanabildin . " kollarını benden ayırarak yan durdu " Gençleri uyandırmak ne kadarda zor " diye sızlandı . Kimden bahsettiğini anlamak için ki adım gibi biliyordum , kafamı sağa doğru çevirdim . 

" Hadi ama anne bu gün fazla uğraşmadım " dedi Ronald . 

" Tabi ya , üstüne en son su döktük beyfendi " dedi Max . Bu Millan'ın kocasıydı .

" En azından diğerlerine göre zorlanmadınız " dedi umursamaz bir tavırla Ronald . Millan kafasını iki yana salladı . Annem en sonunda işe karışarak 

" Tamam gençler  , ben acıktım hadi sofraya " diyerek bizi sofraya çekti . Babam ve max ten gelen kıkırdamayla sofraya geçtik . En uyuşukları ben olduğum için arkadan gelmek zorunda kalmıştım . Önümdeki kişi bir anda arkasını dönünce bende otomatik olarak durmak zorunda kalmıştım .

" Merhaba uyuyan güzel , ben Ronald " dedi sırıtarak

" Bende Katherine" dedim tebessüm ile . Ronald kocaman bir sırıtış ile mutfağa girdi bende peşinden . Garip bir çocuktu kabul ediyorum .  Mutfağa geçince , Sofrayı en ince ayrıntısına kadar süzdüm . Krep . Evet , o kadar şeye rağmen ilk dikkatimi çeken oydu çünkü. Herkes masaya oturmuştu . Annem her zamanki gibi meyve tabağını koymayı unutmuştu ki , krep yapıyor ve çileğinde içinde bulunduğu tabağı unutuyor .

Hızlı adımlarla babamın arkasındaki masaya doğru gittim . Tabağı alıp Annem ve Ronald ' ın (!) arasına oturdum . Bana ayırdıkları yeri sevsem mi küfür mü etsem bilemedim .

Tabağıma Kreplerden birini aldım . Sağ uçta olan Nutella yı ele geçirip kahvaltı bıçağı ile krepin üstünü çikolata ile kapladım . Daha sdnra sonradan aldığım meyve tabağında birkaç çileği ortadan ikiye kesim , krepin üstüne dizdim . Bir ucundan tutup dürüm yaptım .

İşte buna kahvaltı denir .

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

" Canım sıkılıyor " diye sızlandım koltukta iyice yayılarak . Ronald bu halimi sırıtarak izliyordu . Aslında her hareketimi izliyordu , sırıtarak . Kadınlar ve adamlar dışarıda çardağın altında koyu bir sohbetin içerisindeiken biz salonda sıkılıyorduk . Ne ironik . " Yağğ , yapıcak bir şeyler bulalım" dedim iyice kurulduğum koltuktan kalkarak .

" Evde Playstation var mı " diye sordu tek kaşını kaldırarak " yoksa eve gidip getiriyim "

" Tabiki de var . Kuzenimle oynuyoruz "

" Ah desen Sims oynayacağız "

" İstiyorsan o da var . Ama ben Pes oynama taraftarıyım ." gözleri çıkacakmış gibi bana bakmaya başladı

" Hadi be " hayla inanamamıştı . Yerinden doğruldu " Harbi harbi oynuyor musun " dedi tek kaşını kaldırarak

" Tabi ki de oynuyorum , Hadi gel de yeneğim seni " dedim sırıtarak . Yüzündeki sırıtma gidip yerini çok bilmişliğe bırakmıştı .

" Ah bebeğim yenersem ağlamak yok" dedi

" Tabi yenersen " dedim ve göz kırptım .

-*-*-*-*-*-*-*-*-

" Hadi Ama Ronald bir de erkek olacaksın " diye gürledi Max . Size ne olduğunu söyliyim . 2. Yarı başlamasına yakın içeri hanımlar ve beyler girdi  ve bizi izlemeye hatta desteklemeye başladı . Kadınlar beni , erkekler ise Ronald'ı destekliyordu . 

" Tamam Max , senle ben şu çocuğa Pes oynamayı öğretiyoruz " diye sızlandı babam

 Hakemin son düdüğü ile oyun bitmişti . Tabi ki de ben kazanmıştım . Tabi Ronald buna izin vermiş gibime geliyordu . El hareketleri kıvraktı ve 20 – 65 lik bir skorun olması imkansızdı .

" Tamam uyuyan güzel siz kazandınız . Dileğin benden ne dilerseniz " dedi

" Biz iddasına oynamıyorduk Ronald "

" Olsun , hakkın ile çok güzel yendin beni . Bir şeyler iste de vicdanım rahatlasın "

" Beni bir gün yemeğe götür anlaşalım " sırıttı

" Zevkle " diye mırıldanıp kapıdan çıkarak ilerleyen ailesinin yanına gitti .

 -*-*-*-*-*-*-*-*-*

Saate baktığımda 3 :25 ti ve ben hala uyuyamıyordum . Debelendiğim yatakta gelen sesler ile birlikte kaskatı kesilmiştim , Siktir

Ya bir fareydi ki  olmasın Lütfen ya da dün geceki sapıktı ki bu hiç olmasın Lütfen

"Merhaba korkak beni özlediğini düşündüm ." Siktir , Lanet Girsin .




" Aha , gene ben , Sevdiniz mi bakiyim ? Yeni karakterimiz anlaşıldığı üzere Ronald.  Hadi bakalım , merhaba diyin ona bu bölümde :) "


The Rule ♱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin