16.03.2021 Tarihinde Düzenlenmiştir .
Bölüm Şarkısı : Selena Gomez & The Scene - My Dilemma
Bir Cuma gecesi daha. Sıkıcı hayatımda televizyon izlemekten ya da bilgisayarda takılmaktan ya da biri mesaj atmış mı diye defalarca kez telefonumu kontrol etmekten başka yaptığım bir şey yok. Sinir olmuş bir şekilde yine yapacak bir şeyim olmadığı için sıkıcı odama gitmek için ayağa kalktım.
Dağınık yatak ve çarşafımın içine kafamı sokup, yastığa doğru hayal kırıklıklarımın dışarı çıkmasına izin vererek kuvvetli bir çığlık attım. Neden normal insanlar gibi olamıyordum? Çok mu şey istiyordum? Sadece dışarı çıkıp serbest kalabilmek?
Üstelik bu benim doğamda yoktu. Bir Hıristiyan olarak doğdum ve vücuduma ve ahlakıma nasıl saygı duyacağımı öğrenerek büyüdüm. Çünkü biliyordum ki, Tanrı yaptığım her şeyi izliyordu.
Peki Ya tanrı Benim ve onu izliyor mudur . 1 Hafta önce yaptığımız şeyi .
Tanrılar benim zihinsel çığlıklarımı duymuş ve bana yardım etmek istemiş olmalılar ki aynı anda telefonuma neredeyse aynı şeyi yazan 3 mesaj geldi.
' Bu akşam Block partisi var. Gece yarısı Richmond'da. Herkes davetli.'
Karnımda heyecanla karışık bir karıncalanma hissederek kendimi yataktan dışarı attım ve 11.30'a ne kadar saat kaldığına bir göz attım. Hazırlanmam ve güzel görünmem için sadece yarım saatim vardı. Yani olabildiğim kadar güzel..
Neden bu kadar aceleci olduğumu ve heyecanlandığımı bilmiyordum ama bunu sevmiştim. Bu yaşamım için hissettiğim yepyeni bir duyguydu. Hem yaşamım için, hem yaşamak için..
Aceleyle banyoya koştum, sıcak suyu ayarlayıp içeri doğru adım atarken çabucak kıyafetlerimi çıkardım ve sıcak damlacıkların beni ıslatmasına izin verdim.
İşim bittiğinde odamdaki dolaba koşturmadan önce vücudumu bir havluyla sardım. Dolabıma yönelip içindekilere bakarken ne giyeceğim hakkında içimde tartışmalar kopuyordu . Üstüme Beyaz , göbek deliğimin 5 parmak ( Buraya mallık yapıp karış yazmışım güzel dalga geçmişsiniz ) üstünde biten , üzerine işlemeler olan bustier ve altına aynı renkte ve aynı işlemelere sayip olan mini eteği giydim . Ayakabı olarak kırmızı topukluları aldım . Tanrı bir kez benim tarafımda oldu, ama bu sefer? Bundan yararlanacaktım.
Kendime küçük bir el çantası aldıktan sonra odamdan dışarı çıktım . Her bir basamağın gıcırdayacağını biliyordum ama başka çarem yoktu. Sesleri görmezden gelerek güvenle merdivenlerden aşağı indim ve kimse gittiğimi duymadan kendimi kapıdan dışarı attım.
Koskoca 1 hafta , Onunla yaşadığımız şeyden donra , onu göremiyordum. Ne kursa geliyordu ne de odama . O bir haftada yarı ölü olarak gezindim . Annemin ve babamın , hatta Ronald bile ilgilerini yok saydım . Bana ne sikim olduğunu bilmiyordu ama kendimi bir şeyden sorumluymuşum gibi hissediyordum ama ne olduğunu bilmiyorum .
Karanlık ve bir kaç insanla dolu olan sokakta yavaşa partinin olduğu yere doğru ilerlemeye başladım . Orada da kendi yanlızlığımla ölmeye hiç niyetim yoktu . Küçük el çantamdan telefonumu çıkardım . Telefoun kilidini açtığımda mesajımın olduğunu gördüm .
Kimden: Agyeness
Evet bayan "değişiklik için biraz eğlenmek istiyorum." Bu akşam açık bir parti var. Ne dersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rule ♱
Ficción General🌸26/09/2023 TAMAMLANDI 💦 Elimi üzerinde gezdirmemle resmen çığlık atıp beni yerden kaldırması ve yatağa fırlatması bir oldu. Üstümdeki tişörtü ve atleti çıkartıp kenara attım ki yanıma gelip beni belimden kavradı. " Ketherine, sen nesin böyle " d...