Eilinis rytas, pramerkiu akis, šiaip ne taip išlipu iš lovos ir nueinu į duša. Nusiplovusi veida pamatau ta pati laikrodį kurį vakar buvau pasidėjusi ant savo naktinio stalelio, jis atsirado tuolete! Kaip?! Pasiėmiau jį ir numečiau ant lovos, susiradau rūbus ir nubėgau pusryčiauti. Hmm keista visuomet mama paruošia pusryčius dabar nei pusryčiu, nei mamos. Nutariu nieko nevalgyti, nueisiu į kokia kavine. Pasiemiau tašę, akinius nuo saulės ir išėjau iš namu. Prie manęs pribėgo dvi merginos prašė autografo, nusifotografuoti. Kas per? Kaip taip įvyko? Nuėjau į kavinę, pavalgiau, nusipirkau kavos ir išėjau pasivaikščioti. Pamačiau į mane bėgančius paauglius pradėjau bėgti, pasidarė baisu. Nubėgau į parka ir pasislėpiau gal neras. Pradėjau galvoti, kas čia vyksta? Kaip aš tapau įžymia? Atsisegiau tašę ir joje radau laikrodį. Išsprogdinau akis. Kaip jis atsirado mano tašėje!? Ar jis mane seka? Gal turi kojas? Ar gal jis magiškas? Išsitraukiau mobilu norėjau paskambinti kam nors, bet jame atsirado daugybė man nematytu numeriu. Ant ekrano pasirodė Justino vardas. Atmečiau, bet jis nesiliovė skambinęs, nedrasiai atsiliepiau.
Justinas - sveika ateik šį vakara į Vero Cafe mums reikia pasikalbėti.
Alli - aš tavęs nepažįstu, ir nesiruošiu eiti naktį į kavinę, kad susitikčiau su tavimi!
Justinas - žinau, kad tau baisu, bet aš noriu tau padėti.
Numečiau ragelį, mano širdis daužėsi, skruostai kaito. Na manau visos merginos gavusios proga susitikti su Justinu neatsisakytu. Tačiau aš kitokia, nesiruošiu pakliūti į spastus, jeigu esu įžymi tai nereiškia, kad pradėsiu vaikščioti ir elgtis, kaip jie. Pirmiausia išsiaiškinsiu kokias galias turi laikrodis, ir kodėl jis yra visur, kur aš?! Nusiraminau ir ėjau namo. Beeinant išgirdau žingsnius, atsisukusi pamačiau į mane bėgantį vaikina labai išsigandau, užsidengiau akis ir laukiau kas bus. Pasigirdo šiltas vaikino balsas vis dar bijojau patraukti rankas nuo akiu. Bet išdrysau nugalėti savo baimę. Atsimerkiau ir pamačiau priešais save aukšta, gražu mėlynom akim, šviesiais plaukais vaikina. Jis šypsojosi.
Alli - jeigu nori man kažka padaryti aš iškviesiu mentus!!
Šviesiaplaukis - nusiramink mergaite aš tau nieko nedarysiu, beje aš Jack..
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...