Justinas - aš įkalintas paauglystėje, man amžinai bus 18lika.
Alli - tai kuo aš galiu tau padėti?
Justinas - grįžk į savo pasaulį! Sudaužyk ta laikrodį!
Išsigandau jo ir pabėgau iš kavinės grįžau namo, užtrenkiau duris ir užsirakinau. Ieškojau laikrodžio, bet niekur jo neradau, tikriausiai pamečiau, o jeigu jis yra Justino rankose?! Išgirdau beldima į duris. Nenorėdama jas atidariau, bet , kai pamačiau Jack iš kart nusiraminau ir apkabinau jį.
Prastovėjome 10minučiu.
Jack - radau tavo laikrodį, tik negrįžk į savo pasaulį, lik su manimi. Aš tave pamilau, nenoriu likti vienas.
Alli - aš niekur negrįšiu, neišgasdins manęs kažkoks paauglys.
Jack - jis taip nesielgia.
Alli - dabar elgiasi. Buvau labai pavargusi nuėjau į kambarį ir kritau į lova. Gulėjau ir galvojau ka aš veiksiu šiame pasaulyje ir ar Justinas mane medžios?
Jack - tau čia labai patiks, rytoj supažindinsiu tave su savo broliu ir dar keliais super draugais.
Alli - tu gražus.
Jack - ačiu. O galiu tave pabučiuoti?
Alli - aš pavargusi. Mačiau, kad jis nutaisė liūdna veida pasislinkau šalia ir pakštelėjau į žanda. Jis iš karto nusišypsojo, nusisukau į šona ir užmigau.
Rytas
Prabudau Jack nebuvo šalia negi aš vakar užmigau su džinsais? Kaip nepatogu, persirengiau šortukais, kad butu patogiau. Tuomet užuodžiau blynu kvapa mmm blynai man mama juos kepdavo. Nuėjau į virtuvę Jack šypsojosi ir priėjęs pabučiavo.
Alli - oj tu. Nusišypsojau.
Jack - myliu tave.
Blynai buvo labai skanūs baigėm juos valgyti. Gavau žinutę nuo Selenos negalėjau tuo patikėti.
Selena rašė
Sveika brangioji šį vakara vyks vakarėlis pas mane namuose esi laukiama. P.S. Vakarėlis 21h puoštis nebūtina jame bus tik artimiausi žmonės. Negaliu sulaukti. Iki pasimatymo.
Jack - Selena?
Alli - omg! Negaliu patikėti! Esu pakviesta mylimiausios įžimybės į jos vakarėlį! Ar tai tikra? Ar aš sapnuoju? Jack priėjo ir pabučiavo, tuomet pasakė : tai realybė mažute.
Alli - atrodė lyg sapnas, man reikia vandens. Jack nusijuokė. Nekantravau sulaukti vakaro ir pamatyti Selena.
Jack - aš turiu eiti, bet greitai pasimatysime, mano brolis grįžo iš Miamio turiu pasitikti.
Alli - iki pasimatymo. Jis išėjo, o aš nubėgau į tuoleta žiūrėjau į save negaliu patikėti...
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...