Jack G - užsakysiu 5 aštrias picas
Gabby - kodėl 5?
Jack G - nes Jack daug valgo aha
Gabby - ane?
Jack J - aš galiu pasidalinti su tavimi gražuole mano
Gabby - kaip miela, myliu tave
Jack J - aš irgi
Gilinskis išėjo Su Jack užsakyti picos, nes vienas neparneš. Buvau namie su Max , Selena kažkur išėjo, kadangi jūra po langais ir yra labai šilta , išėjau į pliaža pabūti.
Jūra ošė, žmoniu nebuvo nei vieno , vakaras labai šiltas +20 laipsniu, galima net maudytis, bet aš norėjau pasigrožėti vaizdu ir pakvėpuoti grynu , gaiviu oru.
Sėdėjau ir žiūrėjau į tolį, mane bangos taip ramino, kad pasinėriau į svajones.*Svajonės*
Su Jack gulime ant smėlio ir žiūrime į žvaigždes , tada pamatome krentančia žvaigždę, sugalvojam nora. Niekada nenustosiu jo mylėti. Staiga prisėlinęs žmogus išsklaido mano svajones ir pakrūpstu. Atsisukusi pamatau Loui .Louis - ka čia veiki?
Gabby - žiūriu į jūra, ji mane ramina
Louis - Niall išprotėjęs
Gabby - vaikinai nuėjo nupirkti picos, taip smagu būtu išsimaudyti.
Louis - galima išpildyti norus
Gabby - ka?
Nespėjau susigaudyti kas vyksta , Louis paėmė mane ant ranku ir įnešęs į vandenį įmetė, vanduo buvo labai šiltas, bet buvau visa šlapia.
Louis - hahahaha
Gabby - durniau tu !!!
Louis - juk šilta, vakarinis išsimaudymas
Gabby - ne nu! Visai jau tu!
Louis - kol nepabėgai norėjau pasakyti, kad Niall tave myli.
Gabby - pasakyk jam , kad aš myliu Jack ir mylėsiu amžinai.
Louis - žinau žinau, bet su juo sunku, neįmanoma išbūti, vien tik kalba apie tave.
Gabby - suporuosiu jį su Selena
Louis - durna gal?
Gabby - jam juk reikia merginos, Selena labai tiks
Louis - nemanau
Gabby - tu man sutrukdei! Aš romantikos norėjau!
Louis - gavai ta romantika savo
Gabby - kiek laiko dar būsi?
Louis - gerai gerai išeinu
Pagaliau vėl viena, jūra mane taip migdė, atsiguliau ant smėlio ir užmigau.
Vaikinai grįžo su pica , Jack atėjo su šokoladukais pas mane, rado mane miegančia, jam labai patinka žiūrėti į miegančia mane. Bet aš pabudau ir pamačiau jį.Laikas su Jack būna nerealus. Esu alkana, tad suvalgiau visus šokoladukus, tuomet atsigulėm ant smėlio ir stebėjom žvaigždes, kalbėjom apie viska. Jack sudainavo man daina, man ji labai patiko.
Late nights, me and you and nobody else
We're better together, as cliché as it sounds
Let me break it down
If we could start over it would mean the world to me
I'll make you happy as a girl could beGive me a chance (one chance girl)
I need the soft touch of your skin
All I wanna hear is baby I'm in
Yeahh
Baby I'm in
Yeeaah
Oh baby I'm in
Woah
Baby I'm, in, yeah (yeah) yeahJis baigė dainuoti ir aš jį pabučiavau. Myliu tave Jack Johnson.
Myliu tave Gabby Simpson- Johnson.
Gabby - svajoti galima
Jack J - ši svajonė išsipildys.
Mūsu lūpos susitiko.
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...