Mano brolis miega, jau, kaip ir nealkana, Jackas liks nakvoti, tai tiesiog tobuliausia diena. Nuėjau į duša, nes man buvo labai šilta, norėjau atsigauti. Jackas laukė manęs kambaryje. Kol viska susitvarkiau praėjo valanda, juk aš mergina ir viska noriu atlikti gerai, neskubant. Grįžau į kambarį Jackas gulėjo ir žiūrėjo į mane savo meiliom akytėm, aww jis labai mielas.
Jack - mažyte dar nenori miegoti?
Gabby - nenoriu, ko aš noriu, tai būti su tavimi ir kalbėti apie viska, nes aš tave labai labai myliu.
Jack mane pabučiavo, tuomet atsiguliau jam ant krūtinės girdėjau, kaip širdutė plaka, o kai jis glostė man plaukus, tas jausmas negaliu apsakyti.
Jack - tavo gimtadienis artėja, kur norėsi jį švęsti?
Gabby - su tavimi , broliu ir draugais.
Jack - bus nurautai gerai!!
Gabby - patikėk, iš manęs galima visko tikėtis.
Jack - aš niekada negalvojau, kad sutiksiu tokia šaunia, linksma mergina, su kuria niekada nebūtu liūdna ir būtu linksma.
Mano skruostu nuriedėjo laimės ašara, ji nukrito meilei ant kūno, juk jis miega be maikės.
Jack - mažyte, mažyte pažiūrėk į mane.
Pakėliau galva ir pažiūrėjau jam į akis.
Jack - kodėl verki? Viskas gerai? Tu man labai rūpi, niekada nenustosiu tavęs mylėjęs, niekam tavęs neatiduosiu.
Gabby - tai laimės ašara, tu toks romantiškas, myliu.
Mes taip pragulėjom ir prakalbėjom apie viska 2valandas. Abu nenorėjome miegoti, nes juk vasara, niekur nereikia, draugai ateis, kai išsimiegosim, dabar noriu būti tik su savo mylimo vaikinu ir daugiau niekuo.
Jack - apie ka galvoji?
Gabby - apie mus
Jack - ir ka galvoji?
Gabby - kad mes važiuosim kartu prie jūros, gulėsim pliaže, maudysimės, bučiuosimės, leisim laika kartu.
Jack - o mažyte ateik duok bučiuka.
Pagalvojau, na jau ne tu taip greitai ir lengvai jo negausi, turėsi pagauti. Pašokau iš lovos ir sušukau
- Jeigu nori bučinuko turėsi pagauti šita katyte. Pradėjau juoktis ir bėgti.
Jack - pagausiu tave katyte mano.
Į apačia nebėgau, nes mano brolis miega, dar aprėks, mane nervina, kai kalba , kas gerai ir , kas blogai. Šitaip begalvodama, pamiršau, kad Jack man už nugaros. Pajaučiau ant savo liemens jo šiltas rankas, jis patraukė man plaukus, pabučiavo į kakla buvo gera, tada atsisukau ir mūsu lūpos susijungė. Bučiavomės ilgai, tada jis mane paėmė ant ranku ir nunešė į lova. Pabučiavau jį, bet jaučiausi labai pavargusi, jis tai matė, tad mes užgesinom šviesa ir atsigulėm kartu. Kaip šilta prie Jacko, jis toks karštas.
Jack - nori manęs?
Gabby - tu.. Girdėjai?
Jack - taip, bet viskas gerai tu irgi karšta.
Gabby - myliu tave
Jack - myliu labiau
Prisiglaudžiau prie jo dar pajaučiau jo lūpas sau ant kaktos ir daugiau nieko neprisimenu, nes užmigau.
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...