Fotosesija ir vaikinas

6 1 0
                                    

Ši diena bus labai sunki ir begalo karšta, ir ilgaaa.
Fotosesija vyko paplūdimyje, bet buvo per daug karšta, kad galėčiau normaliai dirbti , jau buvau sušilusi ir pavargusi . Labiausiai norėjau šokti į jūra su visais rūbais, koks skirtumas bent gal atsigaivinčiau. Išgirdau grojant muzika pasidarė linksmiau. Jau svajojau, kada galėsiu eiti į viežbutį ir miegoti , nors bėgsiu į jūra labai karšta. Aš žinau, kad mano vaikinas išskrenda už valandos ir aš negaliu būti su juo , nes turiu čia būti ir fotografuotis . Vaikinai skris į LA o aš dar liksiu Londone. Palauk !!! Ar aš katik pasakiau, kad Londone labai karšta? Tuomet pajaučiau rankas ir girdėjau šaukiant mano varda. Pašokau iš lovos , šalia gulėjo Jack.

Gabby - kokia šiandien diena?
Jack - liepos 10toji
Gabby - mes Londone?
Jack - taip
Gabby - jūs skrendat namo , o aš į fotosesija?
Jack - taip, bet grįši labai greitai, ar ne?
Gabby - tikiuosi.

Mano akyse pasirodė ašaros stengiausi neverkti, bet nepavyko.

Jack - kodėl verki?
Gabby - nenoriu likti viena Londone
Jack - rytoj grįši namo
Gabby - bet aš būsiu visa diena viena ir dar rytoj iki vėlaus vakaro turėsiu fotosesija
Jack mane apkabino Taip stovėjom 10minučiu. Į kambarį įėjo Jack G jis pasakė, kad ju lėktuvas už poros valandu, tad jie turi ruoštis.
Gabby - pasiilgsiu !!
Jack J - aš tavęs irgi !!
Gabby - aš abieju
Jack G - mes visada apie tave galvosim
Gabby - myliu jus!! Apkabinau abu ir tuomet supratau, kad atėjo metas atsisveikinti ir vėl ! Atrodo katik susitikom ir jie vėl išskrenda, o aš lieku viena. Jack mane pabučiavo, iki mano fotosesijos liko 8valandos. Ka aš veiksiu viena !!!!

Sulaukiau skambučio man skambino iš agentūros sužinojau nuostabias naujienas. Fotosesija vyks Australijoje kur aš užaugau nu dar ne visai, bet už keliu savaičiu mano 18liktas. Sušukau
VAIKINAI!!!!! Žinot kaaaa???! Aš turiu naujienu!! Skrendam į Australija!!!

Jack G - Australija? Fotosesija?
Gabby - taaaip!! Noriu, kad ir jūs būtumėte.
Jack G - J?
Jack J - skrendam!!!

Nubėgau susidėti daiktu.

*po 7h*

Liko valanda iki fotosesijos mano mylimiausioje šalyje labai karšta , bet man nerūpi , nes fotosesija stebės brangiausi žmonės.

Prasidėjo fotosesija mane fotografavo , o aš jau svajojau kada galėsiu griebti banglentę ir bėgti į bangas.

Pagaliau !!!! Baigėsi fotosesija!!! Dabar mano laisvas laikas. Persirengiau pasiėmiau banglentę nusitempiau savo vaikina į vandenį.

Fotografas norėjo man paduoti nuotrauku albuma, bet aš nubėgau išsimaudyti, tad jį padavė mano draugui Jack Gilinski.

Fan Fiction (BAIGTA)Where stories live. Discover now