Bangos valdoooo

6 1 0
                                    

Tik nusileidę Miamyje , pasiėmiau lagaminus ir griebusi draugei už rankos nubėgome į viežbutį . Miamyje buvo tik 8 ryto greitai persirengėm į apranga ir pasiemusios banglentes bėgome į paplūdimį.  Bangos nerealios !!!

Vaikinai**

Vos spėjus išlipti iš lėktuvo merginos nuskuodė į viežbutį, tik pasiekėm viežbutį pamatėme merginas bėgančias su banglentėm į jūra.

Jack G - Bangoooooos !!! Vyrai varau ir aš !!!
Jack J - palauk aš irgi
Louis - tai tada visi

Gabby - hey Jack !! Pažiūrėk , kaip moku !!Jack J - matau mažute !! Louis - tai kad tu guli ant banglentės !! Gabby - tai aš tik dabar atsiguliau !'Louis - okey !!Jack G - varaaaaaau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gabby - hey Jack !! Pažiūrėk , kaip moku !!
Jack J - matau mažute !!
Louis - tai kad tu guli ant banglentės !!
Gabby - tai aš tik dabar atsiguliau !'
Louis - okey !!
Jack G - varaaaaaau. !
Madison - Gabby žiūrėk kokia banga ! Varom !

Visi lėkėm su nerealia banga jausmas buvo nerealus !!! Šaunu !!

Jack J - žiūrėkit ant vienos kojos !!
Jack G - bro !! Gerai varai !
Madison - turiu klausima , kodėl mes rėkaujam?
Gabby - nes čia nerealuuu !!!

Nepamačiau bangos ir įkritau į ja. Jack puolė paskui mane , tada visi juokėmės juk visiems taip nutinka.

Louis - gal jau gana?
Gabby - ne !
Madison - kas tu kad čia aiškini?
Louis - aš tik pasakiau savo nuomonę
Gabby - Madi atlėk čia
Madison - ok sese !!
Jack G - kaip smagu abi geriausios draugės gražiai bendrauja , gražu žiūrėt.
Gabby - ka tu čia? Pradėjau juokis

Praėjo geros dvi valandos , bet aš nenorėjau eiti iš paplūdimio tad aš pasilikau viena . Madison persirengus ateis.

Gabby**

Esu viena su bangom, darau tai kas man labiausiai patinka ir džiaugiuosi. Tokios nuostabios , kad negaliu atsigrožėti, nenoriu grįžti. Tuomet išgirdau kažka šaukiant Raja ! Pagalvojau kas tai yra, bet pamačiau kažkokį padara judantį į mane gerai , kad spėjau nuplaukti į kranta. Labai stipriai širdis daužėsi, vos galėjau atsigauti. Tas padaras mane puolė. Pajutau kažkieno tvirta ranka sau ant peties krūptelėjau, ir atsisukus pamačiau...

Fan Fiction (BAIGTA)Where stories live. Discover now