Romantika tvyro ore #20Dalis

6 2 0
                                    

Taigi atėjo Valentino diena visiems žinoma, kaip meilės diena. O kitiems nekenčiamiausia diena metuose. Na taip yra dėl to, kad jeigu neturi vaikino, merginos tada Taip sušikta diena, bet jeigu turi tada viskas yra puiku.

Išaušo nuostabus sekmadienio rytas ir jis nėra eilinis sekmadienis, jis kitoks, romantiškas, Valentino diena !!! Mano valentinas yra Jack myliu jį labai !!

Jack J - Labas rytas brangioji tikiuosi tau patiks šventiški pusryčiai, pats kepiau.

Tai buvo blynai su braškėm, šokoladu ir ledais mmmm kaip skanuuu , o tas kvapas mm . Ne tik skanu valgyti, bet ir gražu žiūrėti .

Jack J - ka manai? Valgoma?
Gabby - labai labai skanuu! Niam !!
Jack J - stengiausi dėl tavęs mažyte
Pabučiavau Jack ir daviau blyno
Jack J - mm tikrai skanu
Gabby - matai esi ne tik geras dainininkas, gitaristas, bet ir nuostabus šefas, bei vaikinas.
Jack J - kaip aš tave myliu tik tu ir verti mane šypsotis brangioji.
Gabby - ka veiksim visa diena? Juk Valentino diena, kur eisim ?
Jack J - gal į filma arba kur nors romantiškai praleisti diena.

Nusišypsojau ir nubėgau po dušu , išsimaudžiau , apsirengiau šortukais ir maikute nes pas mus labai šilta . Truputį pasidažiau ir nuėjau pas savo vaikina.

Ėjome susikibę už ranku , šnekėjom, juokėmės, fotografavomės buvo linksma.

Mes ne vien pora mes elgiamės, kaip geriausi draugai, rūpinamės vienas kitu, kaip Brolis ir sesė, mes nuostabūs !

Skambutis*

Gabby - alio čia kalba panelė valentinė kuo galėčiau padėti? ( Jack juokėsi, aš irgi)
Louis - tu gėrei? Haha
Gabby - Lou! Ko nori ?
Louis - neturiu ka veikti
Gabby - durnius eik pas Daniele asile !
Louis - kokia tu mandagi, maniau mes geriausi draugai padedam sunkiu atveju.
Gabby - nuo kada mes ?! Aj palauk prisiminiau aj karočia susitiksim kita diena šiandien yra meilės diena reišk savo meilę Danielei, ate.
Louis - kokiai Danielei?..

Jack J - kas nutiko?
Gabby - nieko, durnius neturi ka veikti tai skambinėja.

Diena buvo labai įdomi mes tiek daug nuveikėm galiausiai nuėjom į paplūdimį labai romantiška.

Jūra atrodė gražiai , mes gulėjom ant dekio ir žiūrėjom į dangu, jame buvo daug žvaigždžiu.

Jack J - žiūrėk krentanti žvaigždė ! Sugalvok nora !
Gabby - man nereikia galvoti jokio noro, nes mano noras yra šalia manęs.
Jack J - mano taip pat. Mes pasibučiavom ir toliau žiūrėjom į dangu ir juokėmės iš visokiausiu nesamoniu, kurias tik mes abu suprantame hahaha.

Pats geriausias Valentinas !!

Ačiū, kad skaitot mano istorija !! Gal kas parašys nuomonę? Ačiū iš karto :)

Fan Fiction (BAIGTA)Where stories live. Discover now