11Dalis

5 2 0
                                    

Vakaras su geriausiais draugais ir nuostabiu vaikinu. Kadangi esame jauni ir pašėlę sugalvojom nubėgti pas kaimynus ir juos paerzinti. Pasibeldėm į duris, kai jas atidarė mes padavėme jam dėžutę nuo picos, bet toje dėžėje buvo ne pica, o alyvuogės su grybais. Mes besijuokdami pabėgome. Grįžome į namus ir nenustojome juoktis, visiems buvo labai juokinga.
Jack G - tie kaimynai pasiutę!
Jack J - jie mano, kad mes tokie haha.
Gabby - hahaha berniuuukai!
Madison - berniuuuukai!
Jack J - prisigėrėt?
Jack G - nee seni, jos rūkė žolę!
Jack J - that's good bro! Jie sumušė su rankom.
Gabby - oj oj kaip juokinga.
Muzika grojo garsiai, manau, kad ne mes vieni ja girdėjome.
Naršiau internete ir radau straipsnį kuriame buvo paminėti mano Brolis Cody, Louis, Niall ir Justinas.
Madison - skaityk ka apie juos rašo!
Skaičiau
Gabby Simpson 17likos brolis Cody Simpson 19likos išgarsėjo muzikos pasaulyje, pasirodo vaikinas gerai leidžia laika NYC tačiau yra trys vaikinai, kuriems tikrai ne ka geriau sekasi. Tai visu paaugliu numylėtinis Justinas Bieberis 18likos vaikinas nesidžiaugia gyvenimu jis buvo pastebėtas vakar naktį su keliom merginom išėjęs iš baro. O štai popso muzikos atlikėjai Louis Tomlinsonas 20ties ir Niall Horanas 19likos dviese siautėjo Las Vegase jie buvo pastebėti visiškai girti ir parts greičiausiai nesuprato ka darė. Louis bučiavo kažkokia mergina, bet mums pavyko labiau priartinti vaizda ir mes išvydome vaikino gerbėja, kas gi galėjo pamanyti. Horanas visiems pasakojo, kad myli Gabby Simpson. Mergina turi jau vaikina ir mes manome, kad ji ir Niall nebus daugiau nei draugai.
Madison - mėšlas! Čia yra mėšlas!
Jack G - kaip žiauru! Tie žurnalistai yra patys nekenčiamiausi žmonės pasaulyje.
Jack J - Gabby yra mano!! Jis mane apkabino ir pasakė tam Niall bus blogai.
Gabby - niekada nenustosiu tavęs mylėti.
Jack - aš tavęs irgi.
Madison - bet pala, kaip Louis pateko į Los Andžela jeigu tik prieš 3h išėjo iš šiu namu? Nebent tas vaikinas turi savo klona ! Arba ne!
Gabby - aš manau, kad jis tiesiog nuėjo namo.
Madison - jis yra ragana!
Jack's pradėjo juoktis iki ašaru! Ir kartojo Ragana! Hahahahah! Ragana!!! Haaaaaa!!!
Gabby - mergyt tu pavarai! Hahaha
Madison - na taip aš taip manau haa!
Tuomet suskambo mano mobilusis skambino nepažįstamas atsiliepiau ir išgirdau vyriška balsa.
AŠ TAVE SURASIU GABBY SIMPSON! SURASIUUU! Išsigandau ir nežinojau ka pasakyti su klausiamais veidais į mane žiūrinčius draugus.

Fan Fiction (BAIGTA)Where stories live. Discover now