Sėdėjau paplūdimyje ir bandžiau susigaudyti kas katik įvyko, tuomet pajaučiau šiltas rankas atsisukau ir pamačiau gražu vaikina, jis man šypsojosi, nusišypsojau ir aš.
Vaikinas turėjo gražias rudas akis ir nuostabia šypsena, jis prisėdo šalia manęs.
- Labas , ka čia viena veiki?
- Labukas , katik parplaukiau iš jūros su banglente
- undinėlė
- aš nesu undinėlė ( nusijuokiau )
- tu labai linksma , kaip ir mano sesė , beje esu Cameron
- Gabby nors mano tikras vardas Alli Elizabeth Simpson
- wow koks gražus vardas, o galiu tave vadinti Alli arba Elizabeth ?
- žinoma ( nusišypsojau)
- taigi Alli matau mėgsti plaukioti banglente?
- taip labai , o kuo tu užsiėmi laisvalaikiu?
- aš esu šokėjas gatvės šokiu turbūt žinai haa tai va turiu sese Zendaya ji irgi šokėja, bet daug apie ja nepasakosiu galėsit susipažinti greitu metu
- šaunu ( sušukau)
- gal nori su draugais ateiti šį vakara į vakarėli?
- žinoma! O kur , kada ir kokia vakarėlio tema?
- šį vakara 21h paplūdimyje bus pastatyta didelė palapinė, užsidėl full capa ir gerai ( nusijuokė )
- sutarta, tuomet iki
- ikiParėjau į viežbutį visiems pasakiau gera žinia, apie Camerona ir vakarėlį.
21h**
Visi buvome pliaže ir ėjome link didelės palapinės, kaip ir buvo Cameron sakęs. Jis pamatęs mane nusišypsojo ir atėjo pasisveikinti su visais. Pristačiau savo geriausius draugus , o jis pakvietė savo sese, kaip supratau jai 19lika kaip ir man.
Visi susipažinome ir ėjome šokti, gerti ir daryti nesamones. Zendaya labai nuoširdus ir fainas žmogus, apsikeitėm numeriais ir ja supažindinau su geriausiais draugais, ji mums papasakojo apie savo bff Bella Thorne taip ta pati , tik jos dar nėra greičiausiai pamiršo kelinta valanda ateiti arba dar ruošiasi haha.
Po geru 3h**
Pagaliau pasirodė ir Bella , ji buvo su geltona suknele ir garbanotais plaukais, bei šviesiu makiažu.
- atleiskit, kad vėluoju (B)
- tu vėluoji 3h !! ( Z)
- nu sorry žmonės !! (B)
- nieko tokio durneee ( Z)
- aš irgi tave myliu duxe (B)Pasijaučiau taip nemaloniai, nes toks jausmas lyg tavęs nemato, pasijaučiau nematoma.
- hey mes turim svečiu !! - Cameron
- taigi Bella susipažink su naujais draugais - Zendaya
- Labas aš Alli Elizabeth Simpson o čia mano draugai . Madison , Jack &Jack ir Louis, jis mano pusbrolis.
- wooow! Kaip man patinka nauji draugai!! Labai man malonu su visais susipažinti !! - Bella
- mums irgi !!! - visi sušukomVakaras buvo nuostabus vaikinai bendravo su Cameron o mes su Zendaya ir Bella visos apsikeitėm numeriais ir susitarėm kokia diena nueiti visos į parduotuves arba pasidaryti mergaičiu vakara.
Ačiū, kad skaitote mano istorija ir nenustokit to daryti. Žinau , kad niekas neskaito kas parašyta po dalies, bet čia tik pirmo sezono pabaiga bus dar ir antras sezonas . :)
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...