Vasara kaip ir baigėsi , prisiminimai niekur nedings, tik labai liūdna . Beje kur yra mano brolis ? Aš jo jau senokai nemačiau. Pasiėmiau mobilu ir suradus jo numerį adresu knygelėje paspaudžiau žalia mygtuka. Po keliu pypsėjimu jis atsiliepė.
*Pokalbis su broliu *
Gabby - Labas
Cody - sveika
Gabby - kur tu dingęs?
Cody - aš su Zayn
Gabby - Malik?
Cody - aha
Gabby - kada žadi grįžti namo? Vasara tai jau greit baigsis.
Cody - aha , kaip tu laikaisi?
Gabby - gerai turiu draugus, vaikina kurie visada šalia ( žodi visada pabrėžiau)
Cody - žinau, kad pyksti, jog tavim nesirūpinau dabar jau subrendusi moteris
Gabby - panelė man 19lika
Cody - atleisk, klausyk turiu eiti
Gabby - tai tau Zayn yra svarbesnis negul tavo paties sesė!!!???!!!!
Cody padėjo ragelį*Jis numetė telefona man nepabaigus kalbėti, kas jam yra ? Aš jau nebepažystu savo brolio...
Sušukau - ZAYN MALIK YRA SVARBESNIS MANO BROLIUI NEGU AŠ PATI NEKENČIU MALIK !!!!! !! JIS PAVOGĖ MANO BROLI !!! MANO VIENINTELĮ BROLĮ !!!!!!
Aš nebuvau viena , bet šiuo metu man buvo neįdomu, apie ka mano mintys sukosi tai tik apie mano brolį, jis mane išdavė. Nepajaučiau, kaip mano skruostu rieda ašaros. Ar aš rimtai apsiverkiau? Negi aš tapau tokia palaužiama? Staiga išgirdau vaikino balsa už mano nugaros. Atsisukau ir apkabinau nebuvo man svarbu, kas tai yra.
Jack G *
Atėjau į kambarį ir pamačiau jame Gabby galvojau, gal ji žino kur visi dingo, bet kai priėjau ji mane labai stipriai apkabino, apkabinau ir aš ja.
Madison**
Parėjom iš parduotuvės su daug maisto, kaip keista , bet namuose buvo labai tylu per daug tylu, kas nutiko? Nuėjau į kambarį ir pamačiau Gilinksi klūpinti prie Gabby o jos skruostai buvo šlapi, akys paraudusios. Viska padėjau ir nubėgau prie draugės ir stipriai apkabinau.
Jack G - Gabby gal gali jau papasakoti kas nutiko?
Madison - tu jai nieko nepadarei ane?
Jack G - ne !!
Jack J - kas nutiko? Mažute kodėl verki?
Madison - mes bandom išsiaiškinti.
Gabby - mano brolis mane išdavė. Aš jam nerūpiu, jis net nežino kiek man metu, jis niekada taip ir negrįžo atgal, visuomet galvodavau, kad jis koncertuoja, bet visa laika jis prabuvo pas Zayn . Aš nekenčiu to vaikino !!!
Louis - Cody's su Zayn ?
Gabby - neminėk to vardo !!
Louis - atsiprašauJack J - bet tu turi mus ir visada turėsi
Gabby - Loui, galiu tavim pasitikėti?
Louis - taip , tu man kaip puskė
Gabby - aš tau ir esu puskė durniau
Louis - soriukas
Gabby - kur Gigi?Pasigirdo man pažįstamas balsas tai Gigi !! Nubėgau prie jos ir apkabinau.
Gigi - aš turiu kai ka pasakyti, Gabby prašau nepyk ant manęs labai tikiuosi, kad liksim sesėm.
Gabby - ka tu padarei?
Gigi - ta naktį Liepos mėnesį, baigėsi Codžio turas ir jis kažkur dingo, o kur jis prapuolė aš nežinau, išieškojau visa Niujorka niekur jo neradau, tuomet palūžau. Jis man taip ir nepaskambino ir neatrašė, aš jį palikau Niujorke . Labai atsiprašau
Gabby - jis su Zayn
Gigi - su Malik? To ir galėjau tikėtis jis mane iškeis į Malik.
Louis - jis man irgi nekelia.
Gabby - mano brolis?
Louis - ne . Zayn. Tavo broliui aš neskambinau nes net nenoriu.
Gabby - tai tikriausiai viskas. Vėl pravirkau.Iš antro aukšto su lapu visas laimingas atbėgo Jack J. Jis sušuko MES SKRISIM Į MIAMI !!! JASONAS DERULO MUMS PASKOLINO NAMAA !!!
Visi buvom šokiruoti
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...