Coachellafestival

4 2 0
                                    

* po 5savaičiu*

Lagaminas vėl sukrautas Alli, Gigi, Madison ir Kendall išskrenda į Kalifornija , nes ten vyksta coachella festivalis , negalima praleisti , todėl su merginom Alli nusprendžia lėkti į festivalį. Garsi muzika, šokiai iki ryto, gėrimai , draugai ir žinoma gera nuotaika. Ko gi reikia daugiau? Vienas žodis TOBULA !

Kelionė į Kalifornija bus be vaikinu jie turi sukurti pora dainu ir išleisti albuma, tad bus merginu laikas, atrodo 10dienu nėra daug, bet Jacko vistiek pasiilgsiu. Draugės neleis man liūdėti, juk važiuojame gerai praleisti laiko, o ne verkti.

- Pasiruošusios patients geriausiems vakarams!!? - Gigi
- Žinoooooomaaa !!! - visos

Visos apsikabinom ratuku ir šokinėjom iš džiaugsmo ir laimės, nes mums bus linksma ir smagu tas 10dienu !!!

- sėkmės brangioji labai tavęs pasiilgsiu - Jack J
- aš tavęs irgi labai pasiilgsiu - Alli
- pasilinksminkit - Jack J
- būtinai - Alli
- myliu tave - Jack J
- aš tave labiau - Alli
- galvosiu kiekviena diena apie tave, kursiu dainas apie tave, nes esi man visas pasaulis - Jack J
- koks tu mielas !! - Alli

Mes apsikabinome ir pasibučiavome, ta pati padarė ir Madison su Jack G, tuomet išgirdome Kendall pypinant automobilį it mes pasiėmusios lagaminus išėjome į automobilį.

Kendall Jenner yra Alli draugė, jos abi buvo labai seniai nesimačiusios , nes abi užsiėmusios modelio darbu, bet šias 10dienu merginos praleis kartu, jos šoks, dainuos, fotografuosis ir praleis gerai laika .

Gigi, Alli , Madison - coachella we are coming !!!!

Kendall , Gigi - wooow nurautos naktys bus !!

Alli - merginu naktys!!!

Madison, Kendall, Gigi , Alli - vienas žodis TOBULA !!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fan Fiction (BAIGTA)Where stories live. Discover now