Prabudau jau buvo šviesu, bet aš nenorėjau keltis, tad užsimerkiau ir gulėjau. Girdėjau balsus tikriausiai mano brolis ir vaikinas kalba apie mane. Tačiau suklydau antras balsas buvo ne brolio, o kažkokio kito vaikino kurio vardo neprisimenu. Pramerkiau akis ir pasiėmiau telefona naršiau internete, įkėliau į instagrama nauja nuotrauka, nusiunčiau Madison snapchata ir padėjusi telefona nuėjau į duša. Susitvarkiau , atrodžiau geriau truputį žvalesnė negu prieš nueinant į tuoleta. Pasikvepinau skaniaisiais kvepalais , pasiėmiau mobilu dar spėjau atsakyti į Madison snapchata ir Gigi sms žinutę. Galiausiai išėjau iš kambario, nulipusi pamačiau virtuvėje ant stalo sėdintį vaikina jis su manim pasisveikino tada prisiminiau jo varda tai Louis. Jack mane pabučiavo , valgyti nenorėjau , atsigėriau sulčiu ir man užteko. Nuėjau į svetainę ir atsiguliau ant sofos, už lango švietė saulė, gal reiktu nueiti paplaukioti arba kažkur. Susirašinėjau su Gigi ir Madison. Tuomet į kambarį įėjo mano vaikinas ir draugas Louis. Draugas? Aš jį tikrai laikau savo draugu? Rimtai? Aj tiekto.
Jack - gerai jautiesi? Nevalgei pusryčiu.
Gabby - nenoriu valgyti.
Jack - gerai miegojai?
Gabby - taip, o tu?
Jack - gerai
Louis - gal nueinam kur nors?
Gabby - nenoriu
Jack - tikrai viskas gerai?
Gabby - taip, šiandien ateis pas mane Madison su Gigi vakare.
Jack pritūpė teko patraukti telefona nuo veido ir atsisukti į jį.
Jack - aš juk matau, kad kažkas negerai, atrodai nusiminusi , papasakok , kas yra nebijok visi savi.
Louis - aj tavo brolis prašė tau pranešti jog jis išskrido koncertuoti į Niujorka.
Gabby - į NYC? Koncertuoti!? Ir jis prašė tavęs , kad man praneštum!?
Louis - taip
Jack - mažyte nepyk ant jo
Iš mano akiu pradėjo riedėti ašaros, atrodo, kad jis tik vakar grįžo namo ir vėl išskrido ir su manim neatsisveikino. Paskambinau Madison ir paprašiau, kad ateitu pas mane.
Louis - beje kol nepamiršau noriu pasakyti, kad būtum atsargi, kai eisi kažkur pasivaikščioti, nes Justinas nesiliauja tavęs ieškojęs. Ko jis nori aš nežinau.
Gabby - tiesiog super rytas, mano brolis Niujorke, mane medžioja kažkoks pamišėlis, tėvu jau nėra savaitę.
Jack - turi mane
Padėjau telefona ant stalo, pabučiavau Jack ir atsistojus nuo sofos išėjau į kiema.
Louis - aš turiu reikalu, tad paliksiu jus vienus.
Gabby - Loui! Palauk!
Louis - taip?
Gabby - tas blondinas , kuris buvo pas Selena vakarėlyje, jis yra blogas.
Louis - Niall?!
Jack - jis tau kažka darė?!
Louis - papasakok, žinosiu ka jam pasakyti, jei jis tave nuskriaudė.
Gabby - jis prisigėrė ir atėjo prie manęs kažka pasakojo apie savo gyvenima, grupe , o tada norėjo pabučiuot, bet aš jam trenkiau ir pabėgau. Girdėjau jį sakant " nepabėgsi nuo manęs Gabyte surasiu ,,
Louis - omg viskas einu pas jį ir viska išsiaiškinsiu ačiū, kad pasakei. Jis išėjo , o aš apkabinau Jacka labai bijojau, kad man tas blondinas gali kažka padaryti, iš manęs kažko nori Justinas ir Niall man baisu. Man tik 17lika aš dar tik pradedu nauja gyvenima, o jau kazkas nori man pakenkti. Dar stipriau apkabinau savo vaikina ir apsiverkiau.
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...