Are we gonna do this?

8 1 0
                                    

Sėdėjau ant lovos ir laukiau savo vaikino, labai norėjau kažko saldaus, tad nubėgus iš šaldytuvo pasiėmiau ledu ir pradėjau valgyti. Neilgai laukiau ir suskambo duru skambutis sušukau atidaryta!!

Jack įėjo į mano namus tuomet pamatė mane aš pribėgau prie jo ir mes apsikabinome. Pasiilgau tavęs - sušnibždėjau jam į ausį. Jack aš tavęs labiau mažute.

Nuėjome į mano kambarį atsigulėm į lova ir kalbėjomės apie viska na mano 19liktas gimtadienis bus už savaitės ir aš lbai laukiu.

Jack mintys

Lygiai po savaitės mano mažytei sueis 19lika ! Wow ! Beveik suaugusi myliu ja labai ir niekada nenustosiu mylėjęs.

Gabby - meile?
Jack - mažute?
Gabby - žinai aš galvojau na apie mus po 5metu ar daugiau na , kai suaugsim ir susituoksim galbūt turėsim vaikelį...
Jack - Taip mažute viskas bus tik reikia sulaukti.

Pabučiavau Jack netrukus pajautėm Nora jis užgulė mane visu kūnu bučiavo, kakla, lūpas. Po keliu minučiu maikiu neturėjom, kai supratau kuom gali baigtis sustojau.

Jack - viskas gerai?
Gabby - mes per jauni
Jack - dar paaugliai
Gabby - dar anksti
Jack - nenori prarasti nekaltybės?
Gabby - noriu.. Noriu tai padaryti su tavim..  Bet gal viskas vyksta per greitai?
Jack - gal , bet galim palaukti nereikia skubėti.
Gabby - galim tai daryti ir nepatiriant
Jack - ka turi omenyje?
Gabby - tu žinai ka turiu
Jack - kelniu neliesim Taip?
Gabby - taip neliesim

Bučiavomės , kol pritrūko oro, atsigulėm gaudydami ora. Pradėjau juoktis.

Jack - kas juokingo?
Gabby - tiesiog viskas Taip greitai
Jack - būsim kartu visada

Pasibučiavom , o tuomet užmigom.

*rytas 11h*

Pabudau kambaryje jau buvo šviesu Jack dar miegojo nenorėjau keltis, atsisukau į jį. Tikriausiai tik vaidino, kad miega nes jis atmerkė savo nuostabias akis.

Jack - Labas rytas meile
Gabby - labukas
Jack - kaip miegojai?
Gabby - gerai

Pažiūrėjus į grindis pamačiau mūsu maikes, atsisukau į Jack jis šypsojosi.

Gabby - mes vakar mylėjomės?
Jack - ne tik saldžiai bučiavomės
Gabby - mes gėrėm?
Jack - nepamenu galbūt

Išlipau iš lovos truputį svaigo galva, bet nuėjau prie spintos ir susiradau šortukus ir maikute, greitai apsirengiau.

Jack - gali visada vaikščioti tik su staniku nesupyksiu
Gabby - haha svajonėse tavo
Jack - būtu gera
Gabby - žinai ko aš dabar labiausiai noriu?
Jack - gulėti su manim visa diena ir nieko neveikti ?
Gabby - neeee spėk dar !
Jack - ammm valgyti?
Gabby - taaaaip!! Tu super vaikinas !!! Pabučiavau Jack į lūpas ir nuėjau iškepti blynu.

* Louis namuose *

Vakarėlis !!! Vakarėlis !!! Gėrimai !! Šokiai !! Žolė!! Draugai !! Bus super vakaras !

Jack G - bus didelis balius?
Louis - taip
Jack G - tavo Brolis dalyvaus taip? Juk jūs nesusipykote?
Louis - nesusipykome viskas normaliai
Jack G - super Jack su Gabby jau pakeliuj
Louis - jis buvo su ja ?
Jack G - taip
Louis - turėjo gera naktelę
Jack G - hahahaha manai, kad gabby jau neskaisti?
Louis - negalvoju ji gera mergaitė
Jack G - gera bet nevisi žinom, kas jos galvelėje dedasi.
Louis - paruošiu jiems kambarį gal norės kanors nuveikti heh
Jack G - pamatysi, kaip norės

Fan Fiction (BAIGTA)Where stories live. Discover now