25Dalis

7 1 0
                                    

Vaikinai atrodė laimingi mane matydami, huh kur po galais yra tas kvailys Niall ? Jeigu jam tos fanės taip rūpi tegul ir būna su jom !!
Pajaučiau stipria ranka ant savosios pakėliau akis ir pamačiau Jack J.

Jack J - viskas gerai ?
Gabby - ne
Jack J - papasakok man
Gabby - aš esu sušiktai pavargus
Jack - gal eik miegoti?
Jack G - gal verčiau tai ir padarykim
Jack J - tipo ir tu nori?
Jack G - bro!!! Aš nemiegojau visa para !! Ir tu dar nusprendi klausti tokio idiotiško klausimo ?
Gabby - nežinau, kaip jūs, bet aš einu miegoti. Pabučiavau Jack ir nuėjau.

*5:30*
Mano telefonas pradėjo vibruoti uhh kas nusprendžia skambinti tokiu laiku sekmadienį!!!! Paėmiau mobilu ir apsimiegojusiu balsu atsiliepiau

- klausau?
Justin - Labas neprižadinau?
- jeigu būtum šalia dabar vožčiau tau ! Kokio velnio skambini Taip anksti?!!
Justin - woooow!! Kažkas neišsimiegojo !
- ko tu nori?!
Justin - gal susitinkam?
- klausyk bukaproti pas mane dabar yra puse šešiu ryto!! O pas tave dabar antra dienos tai daryk išvadas.
Justin - tai tu ne LA?
- ate .
Padėjau telefona tiksliau jį išjungiau, kad netrukdytu tokie asilai, kaip jis man miegoti. Ir toliau pasinėriau į miega.

Atrodo katik užmigau, pajaučiau kad mane kazkas žadina. Nenoriai pramerkiau akis ir pamačiau Jack J jis mane pabučiavo.

Jack - Labas rytas gražuole
Gabby - labas , bet gal galiu pamiegoti?
Jack - jau beveik trečia dienos ka tu naktį veikei?
Gabby - TREČIA DIENOS !?!?
Jack - taip
Greitai išlipau iš lovos ir nubėgau į tuoleta bebėgdama vos neatsitrenkiau į Jack G.

Jack J - bro?
Jack G - ji vos manęs nenuvertė nuo laiptu!
Jack J - kur ji taip skuba sekmadieni?
Jack G - paklausk, beje mūsu lėktuvas vienuolikta vakaro.
Jack J - tik vienuolikta?
Jack G - taip

Išėjau iš dušo jaučiausi neišsimiegojusi ir pikta, o dar turiu susitikima ketvirta valanda aš tokia pavargusi. Nieko nevalgius išbėgau pro duris . Susitikimas kfc oj kaip gerai, galėsiu pavalgyti.

Vadybininkė - sveika ! Užsisakiau valgyti, kai atnešė pradėjau valgyti lyg būčiau nevalgiusi metus

Vadybininkė - kokia jūs alkana !
Gabby - taip labai
Vadybininkė - tai va keičiasi planai turėsi šiandien vienuolikta koncerta o rytoj fotosesija devinta ryto.

Išspjoviau vandenį ir pakartojau šiandien koncertas o ryt devinta fotosesija !!?

Vadybininkė - ar kažkas ne taip ?
Gabby - o varge ...

Fan Fiction (BAIGTA)Where stories live. Discover now