Norėjau normalaus gyvenimo, norėjau susirasti nuostabius draugus, įsimylėti, suprasti, kas tai yra ir , kad meilė gali įskaudinti ir net labai. Aš nenoriu kovoti, nenoriu bėgti tiesiog noriu grįžti namo, kur ir viska pradėjau. Cody sakė, kad aš ir esu įžimi tik pati to nesupratau, bet , kad mane persekioja paauglys nežinantis ko jis nori pats. Vis dar draugai mane stebėjo išsigandę.
Madison - paklausykit!
Visi nutilom bet nesupratom ka turėtume girdėti. Man trūko oro tad išėjau į kiema truputį pabūti. Balkonas labai erdvus, stovėjau ir žiūrėjau į tolį, tuomet...
Tuomet išgirdau skambant gražiai melodijai ji man buvo kažkur girdėta, pažiūrėjau žemyn ir pamačiau Niall! O ne! Tik ne jis!! Pasislėpiau, bet manau jis mane matė, nes pradėjo garsiau dainuoti.
Jack J - Gabby! Gabby! Pabusk! Mažyte kad ir ka matei tai netikra, tai tik tavo vaizduotė!
Atsimerkiau buvau visa šlapia, širdis daužėsi, kaip niekad, atrodo lyg būčiau bėgusi maratona.
Jack J - tai tik buvo košmaras, viskas yra gerai, turi mane ir juos.
Madison - ka sapnavai? Nes rėkei Ne Ne Ne! Kas buvo?
Gabby - buvau balkone ir išgirdau pažįstama melodija, atsistojau pažiūrėti kas ja groja, pamačiau Niall Horan Po savo balkonu jis dainavo man daina apie meile. Jis man nepatinka , kodėl visi nori mane išgasdinti!? Ka aš jiems padariau?
Jack mane apkabino jo glėbyje jaučiausi saugi, bet buvau išsigandusi. Pasirodo tai buvo vėl sapnas šokau iš lovos, visa drebėjau ir buvau šlapia. Nuėjau išsimaudyti, nenoriu nieko kviestis tik tuos tris žmones kuriais pasitikiu, tai Mano geriausi draugai. Jack, Madison ir Jack jie visada bus geriausi nesvarbu, kas nutiktu.
Apsirengiau jaučiausi geriau, tuomet pajaučjau rankas sau ant liemens, išsigandau, tuomet išgirdau.
Nebijok aš nei Niall, nei Justinas tuomet pajaučiau jo lūpas taip tai mano vaikinas su juo jaučiuosi gerai. Baigėm bučiuotis, tuomet man kažkas sutrenkė į galva girdėjau tik Jack ir Madison šaukiančius tuomet atsijungiau.
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...