Tai buvo nerealiausias vakaras su draugais, nelabai ka atsimenu, bet buvo nerealu !!!
*rytas*
Pabudau labai geros nuotaikos, nors vakar labai daug gėriau ir šokau ir ko aš tik nedariau . Nusprendžiau išvažiuoti kur nors pasivažinėti su mašina. Išlipau iš lovos , nubėgau į duša, viska susitvarkiau, pavalgiau ir išbėgau.
*Mašinoje*
Kur aš važiuoju nežinau, bet galiu prisiekti, kad man viskas yra gerai, klausiau muzikos ir važiavau , važiavau.
*Skambutis*
Tikėjausi jog tai Jack, bet tai buvo LOUIS !!!!? Kodėl? Atsiliepiau
Gabby - Nu?
Louis - kur esi?
Gabby - važiuoju kažkur
Louis - kur?
Gabby - sakau, kad belekur tiesiog noriu paisvėžinti
Louis - aj nu okey
Gabby - kur Jack?
Louis - namie, šalia manęs, nori galiu duoti rageli?
Gabby - davai duok*Girdėjau, kaip Louis paduoda telefona mano vaikinui*
Jack J - pasiilgau
Gabby - meileee norėčiau, kad būtum su manim
Jack J - aš irgi, greitai pasimatysime ( nemačiau, bet prisiekiu jis nusišypsojo )
Gabby - žinoma, tik pasivėžinsiu ir grįšiu.
Jack J - lauksiu
Gabby - Myliu , bučiuoju !!!
Jack J - Myliu Tave !Kadangi nežinau, kur aš važiuoju tai labai greitai sugalvojau , kad man reikia rūbu greitai nuvažiavau į parduotuvę. Vaikščiojau ilgai , net nepastebėjau, kaip prabėgo laikas. Grįžau į mašina.
*namuose*
Duris atidarė Louis . Pavarčiau akis, jis elgiasi, kaip vyresnis Brolis , nors toks tikrai nėra.
Gabby - einu į savo kambarį
Louis - aš varysiu į draugo gimtadienį , nori kartu?
Gabby - amm.. Pas kokį drauga?
Louis - Tyga
Gabby - apseisiu
Louis - žinau, kad jis tau nepatinka, bet , kai būsi su manim tau nieko nenutiks
Gabby - ( nusijuokiau )
Jack J - Loui ! Čiečini mano pana?
Louis - gaaal , jei ji nebūtu tavo tuomet būtu mano.
Gabby - aš nesu žaislas
Jack J - Loui aš tave stebiu !!
Louis - o aš tavePabučiavau Jack , pasiilgau jo, nenoriu niekur eiti tik stovėti šiame kambaryje kartu su Jack , nes jis mano vienintelis.
Na aš taip manyčiau .
Jack G - žmonės varom visi į kiema.
ESTÁS LEYENDO
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...