Mano brolis privalo žinoti tiesa, atsisveikinau su draugais ir grįžau namo, Gigi nebuvo greičiausiai išėjo namo, savo brolį radau ant sofos žiūrintį televizoriu. Atsisėdau šalia, išsitraukiau magiška laikrodį Cody atsisuko jis nelabai suprato , kas vyksta. Giliai įkvėpiau ir pradėjau.
Alli - broli aš turiu tau, kai ka pasakyti.
Cody - Gabby aš irgi
Alli - sakyk pirmas, pala kas ta Gabby?
Cody - tu! Tavo vardas yra Gabby ne Alli, aš nežinau, kodėl tu visiems sakai, kad tavo vardas yra Alli.
Gabby(Alli) - tai tiesiog trumpesnis vardas ir viskas.
Cody - išklausysiu tavęs, jeigu prižadėsi man, kad būsi savimi ir visiems draugams pasakysi savo tikrajį varda.
Gabby - gerai sutinku.
Cody - tai dabar pasakok.
Gabby - kol buvai Amerikoje, tėvai man padovanojo gimtadienio proga šį laikrodį, aš jį naktį pasidėjau ant staliuko ir užmigau, o kita diena jau apie mane visi viska žino.
Cody (juokiasi)
Gabby - kas tau darosi? Ko čia juokiesi?!
Cody - taprasme tu niekada nežinojai, kad esi įžymi? Wow kiek aš praleidau! Klausyk tu esi Gabby Simpson, esi įžymi, modelis, street dance šokėja, ir tėvai tave apkvailino Hahahah! Jie tik norėjo sužinoti ar tu sugebėsi susitvarkyti be ju, nes jie turi nama Amerikoje , o mes gyvename Australijoje.
Gabby - aš..aš..neturiu žodžiu. Tu daugiau apie mane žinai, nei aš pati apie save.
Cody - aš tavo brolis ir esu vyresnis. Cha! Nieko tokio pasikviesk savo vaikina, pabūkit.
Gabby - vaikina? Iš kur žinai, kad turiu vaikina?
Cody - žinau, hahaha aš turiu mergina, viskas normalu.
Apkabinau brolį, tada atsitraukiau buvo keista, nes dažniausiai aš nedarau tokiu dalyku, bet ka padarysi jis vyresnis broliukas. Nubėgau į kambarį, pasiemiau mobilu , surinkau Jacko numerį ir paskambinau. Jis bus pas mane už 10minučiu. Nusileidau pas brolį visa laimyynga.
Cody - kas tau darosi?
Gabby - nieko.
Cody - jeigu kanors darysit netriukšmaukit, kad man nebūtu nemalonu.
Gabby - hahaha labai juokinga! Jack atėjo! Nubėgau prie duru ir jas atidariau, tada apkabinau Jack, jis mane irgi.
Cody - dar vienas dalykas nerėk į veida ir nešok per mane!! Beto sveikas. Jie pasisveikino. Tada nusitempiau Jacka į savo kambarį.
Atsigulėme į lova, parodžiau jam programėlę kuri man labai patinka, tada prisiminiau, kad turiu pasakyti savo tikrajį varda.
Gabby - meile, aš tau turiu, kai ka pasakyti.
Jack - kas nutiko širdele?
Gabby - mano tikras vardas yra Gabby, Alli buvau susigalvojusi, nes jis man labiau patiko.
Jack - nejuokauk tavo tikras vardas yra labai gražus, niekada nekeisk vardo tik pavarde galbūt Johnson?
Gabby - myliu tave!
Jack - aš tave labiau. Mūsu lūpos susijungė, bučinys truko ilgai.
Gabby - mano brolis sakė, kad nešūkautume hahaha!
Jack - hahahaha! Mes ir nešūkaujam, viska galime padaryti tyliai jei tu nedejuosi. Nes tai ka ruošiuosi daryti, yra merginu silpnoji dalis.
Gabby - uu haha!
Jack pasilenkė prie Mano kaklo ir pabučiavo jis buvo teisus tai mano silpnoji dalis.
Jack - nedejuok brangute, jis pabučiavo man lūpas nenoriu niekada nustoti, bet aš noriu valgyti.
Jack - tu alkana?
Gabby - aha, noriu valgyti.
Jack - einam pasiimti konors.
Abu išlipom iš lovos ir nuėjom link duru dar karta pabučiavau mylimiausia vaikina. Nusileidome į virtuve , kažkaip namuose buvo tylu, atėjau į svetainę ir radau savo brolį miegantį. Aww broliukas pavargo, užklojau jį šiltai, išjungiau televizoriu ir nuėjau į virtuvę.
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...