Ramus ir tylus Londone rytas nėra nei vieno žmogaus visi miega dar tik 6ryto , tačiau du vaikinai jau nuo 5ryto skuba , nusipirko bilietus atgal į L.A. Tai Jack&Jack jie šiandien turėtu koncertuoti, bet nutraukė koncertus dėl vienos priežasties ogi dėl manęs. Milijonai gerbėju bus labai nusiminusios, nes neišgirs ir nepamatys ju. Oro uoste yra labai daug žmoniu, daug kas išskrenda , o kai kurie atskrido į namus.
Jack G - bro! Nebebėk jau spėjom tik reikės valanda laukti lėktuvo.
Jack J - dėl meilės galėčiau perplaukti vandenyna.
Jack G - tai labai miela , bet geriau to nefaryk, laukim lėktuvo juk tik valanda ji netruks labai ilgai
Jack J - man jau prailgo
Jack G - tie įsimylėję žmonės
Jack J - bro tu irgi turi mergina nepamiršk!
Jack G - turiu turiu
Lėktuvas jau buvo pasiruošęs ir vaikinai nieko nelaukdami įlipo į jį.
L.A.
Rytas prasidėjo, kaip ir visuomet pabudau, patikrinau kas naujo internete, nuėjau po dušu. Max ir Selena jau buvo atsikėlę nei vienas nežinojom, kad Jack&Jack grįžta namo.
Selena - Labas rytas
Gabby - Labas
Max - matei naujienas?
Gabby - kokias?
Max - Jack&Jack nutraukė koncerta anskti ryte išskrido į L.A.
Gabby - kaaa? Negali būti! Parodyk!
Selena - greičiausiai jie sužinojo apie vakar nuotykius Gabyte.
Gabby - Selena !
Max - ji teisi
Gabby - gerai gal ir pasielgiau neapgalvotai, bet man viskas gerai.
Selena - pasiseke
Po 4valandu oro uoste
Jack G - tu rimtai?
Jack J - kas?
Jack G - vėl skubėsi, kaip pasiutęs? Ir nepadėsi man?
Jack J - sorry bro, bet aš tik noriu sužinoti, kad mano mergina yra sveika.
Jack G - klausyk aš negryšiu į Londona mano mergina grįžta rytoj!
Jack J - kas tau sakė, kad mes grįšime į Londona? Šiandien vistiek būtume naktį išskridę.
Jack G - ir būčiau greičiau pamatęs savo mergina !
Jack J - pamatysi, o dabar turim eiti.
Jack G - EITI , BET NE BĖGTI !!!!
Jack man paskambino, buvo gera girdėti jo balsa , bet juk jie atšaukė koncerta , ju fanės pasius! Atsidariau Twitter ir radau pilna visokiu žinučiu pasirodo ne tik draugai turi gerbėju bet ir aš!
Viena labai miela mergaitė gyrė mano stilliu ir vis nenustojo rašinėti po nuotraukom ir net į privačias žinutes norėčiau su visais bendrauti, bet aš neturiu tiek laiko.
Selena - pasakojau, kaip viena gerbėja apsidžiaugė, kai palaikinau jos nuotrauka?
Max - atrodo, žinok viena tai iš vis nenustoja man rašinėjusi rašo, kad nori ištekėti už manęs ir visokias ten lelele lyg nežinotu , kad turiu mergina .
Selena , Gabby - TURI MERGINA ?!
Max - na turiu draugę, ko taip nustebot? Abi esat man artimos.
Selena - bro! Niekada nepasakojai, kad turi mergina, bet aš džiaugiuosi už tave !!
Gabby - kas ji tokia?
Max - greitai sužinosite ji labai labai graži ir miela mergina.
Gabby - vilkolakė? Cha cha!
Selena - chi chi
Max - ka? Iš kur ištraukei? Ji nera vilkolakė, normali mergina , kaip ir jūs.
Gabby - kodėl manai, kad mes normalios?
Max - geriau eik atidaryk duris.
Net nereikėjo ju atidaryti išgirdau Jack balsa ir nubėgau jam į glėbį. Jis mane pabučiavo ir stipriai apkabino.
Jack J - pasiilgau tavęs mažute
Gabby - aš tavęs labiau mažuti
Jack G - kaip miela, gal užsisakom picos?
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...