Aš ir Jack tapome pora, tikrai nesitikėjau, kad rasiu vaikina, bet dabar mes pora ir abu laimingi, visi laimingi, o dabar pereikime į vakarėlį juk jis dar nepasibaigė, Selena sakė, kad ateis dar kažkoks vaikinas įdomu kas jis toks? Kol galvojau, kas tas vaikinas Selena kalbėjo su Louis jie susitarė, kad kai ateis jo draugas vėl bus karaokė ir turėsiu dainuoti tokia daina, kuria parinks Louis. Aš net neįsivaizdavau apie ka jie, pajaučiau Jack rankas ant savo liemens, jo smakras buvo ant mano peties, aww mes labai mielai atrodėme.
Selena - Alli! Turi minutę?
Alli - taip, o kas nutiko?
Selena - noriu supažindinti tave su kai kuo. Nuėjau su ja prie kažkokio blondino, šalia jo stovėjo Louis mes susipažinome prieš 2valandas, bet man jis nie kiek nepatinka.
Louis - sveika, čia Niall mano brolis ir geriausias draugas. Pradėjau juoktis, bet nustojau.
Alli - atleisk pagalvojau, kad tai pokštas.
Louis - norėtum, cha cha!
Niall - Labas
Alli - Labas mes paspaudėm vienas kitam rankas.
Louis - žinai ka Alli?
Alli - nu?
Louis - Niall yra tavo brolis!
Alli - ka!? Tu gal išprotėjai!? Aš turiu tik viena broli! Cody!
Louis pradėjo raitytis iš juoko.
Niall - aš nesu tavo brolis, aš net tavęs nepažįstu. Tas Louis tik šmaikštauja nebijok.
Alli - jūs man kažkur matyti. Aš jus esu ankščiau mačiusi.
Niall su Louis susižvalgė.
Alli - taip prisiminiau! Jus esate Niall ir Louis iš tos berniuku grupės, pala koks ten pavadinimas?
Niall - 1d
Alli - jo ta. Haha nesitikėjau, kad jus sutiksiu.
Louis paėmė už rankos ir nusitempė prie televizoriaus, padavė mikrofona. Niall atėjo irgi. Dar nesupratau, kas vyks? Nes jie abu pasiėmė mikrofonus, labai tikėjausi, kad nereikės dainuoti ju dainu. Pasigirdo tai žinoma ju daina, pastūmiau Loui , tas nuspaudė kita mygtuka ir įsijungė Jack&Jack daina California, va čia tai man patiks. Pasigarsinau ir pradėjau dainuoti
I'll make you have deja vu when I walk by
Like, "Hey it's that guy! Yeah aren't you from Vine?"
Hell nah I'm from Nebraska, get your facts aligned
But I ain't gonna lie, Jack and Jack
Did blow up on the app but we're more than that
Jack&Jack, Madison ir Selena man pritarė , mano vaikinas priėjo prie manęs ir dainavo kartu. Tuomet į ausį sušnibždėjo; tu labai gerai repuoji, mano gražuole. Padėkojau, o tada parodžiau Louis pasitraukti , nes nesiruošiau dainuoti jo dainos. Visa vakara klausėme Jack&Jack, Selenos, Madison dainu, ka čia klausėm greičiau dainavom. Vakaras buvo tobulas. Vėliau ėjome fotografuotis, buvau pamiršusi, kad turiu stebuklinga akmenį, kurio dėka patekau į šį nuostabu pasaulį, radau pačius geriausius draugus, tik viena problema mano brolis Cody nežino nieko apie magiška akmenį.
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...