Ar aš įskaudinau žmogu?

7 1 0
                                    

Pabudau ir prisiminiau, kad vis dar mano namuose yra Niall , bet jis tik mane prižiūri. Sėdėjau lovoje ir galvojau apie viska, tuomet pradėjau dainuoti, nes man patinka . Gal man reikėtu nueiti ir atsipršyti jo? Mama sakydavo, kad su žmonėm reikia elgtis gražiai. Aš nežinau...

Išlipau iš lovos susiradau suknyte ir nuėjau į virtuvę, Niall joje nebuvo. Pavalgius nuėjau jo paieškoti, radau verandoje sėdintį ant laiptuku ir galvojantį.

Gabby - Labas ( nusišypsojau, girdėjau tai padeda )
Niall - Labas , atėjai parėkti?
Gabby - negaliu patikėti, kad tai sakau, bet atėjau atsiprašyti.
Niall - gerai
Gabby - na tai aš atsiprašau už tai, kad elgiausi kvailai ir galbūt negalvojau, kad gal tau skaudu.
Niall - viskas gerai aš nepykstu.

Sėdėjome tyloje ir žiūrėjome į tolį, apie ka jis galvoja aš nežinau, bet aš galvojau apie Jack noriu, kad jis grįžtu labai pasiilgau.

*Niall *
Kai Gabrielė atėjo į veranda aš pamaniau, kad ji vėl ant manęs rėks , bet ji atsiprašė gal mes būsim draugai? Bet aš bijau paklausti, kodėl bijau juk esu vaikinas . Vaikinai nieko nebijo.

*Gabby*
Koks gražus ir saulėtas rytas negaliu patikėti, kad nelyja. Tik nežinau ka man veikti Taip liūdna, gal eiti pasimaudyti į baseina ? Nors ne nenoriu.

Kažkas beldėsi į duris, bet mes negirdėjome.

Louis*
Kaip keista, niekas neatidaro, gal miega? Nors jau beveik dvi neturėtu. Ka aš čia iš vis veikiu? Manęs ji nenori matyti, nekenčia, pyksta.

Niall - kodėl ant manęs pykai?
Gabby - nes vaikystėje mane pastūmei
Niall - manai, kad nepasikeičiau?
Gabby - galbūt
Niall - bijai manęs?
Gabby - tavęs ne , bet bijau, ka gali man padaryti.
Niall - manai, kad paliksiu tave su kitu kurio nepažįsti?
Gabby - Taip
Niall - nebijok nepaliksiu, lauksiu visus du mėnesius.
Gabby - ačiū

*Niall *
Noriu jai pasakyti ka jaučiu, bet gal nutylėti , ji jau turi vaikina, bet man rodos aš ja pradedu įsimylėti, ar tai geras ženklas?

Gabby*
Jis kažkoks tylus turbūt kažka kuria Taip ir žinojau ! Jis blogas! Kodėl vis dar čia sėdžiu? Oh , kaip negerai.

Niall - Gabriele aš manau .. Ne ne durnai skamba. Gerai susiimk . Gabriele esi graži, miela , nuoširdi, draugiška, maloni manau , kad pradedu tave įsimylėti.

Gabby - tu mane myli?
Niall - girdėjai?
Gabby - na tu labai garsiai galvojai haha
Niall - oh shit !
Gabby - kažkas negerai?
Niall - ne ! Viskas gerai! Tik negalvojau, kad išgirsi.
Gabby - na aš girdėjau, beje aš myliu Jack tave tik vos vos pažįstu.

Tyla

Gabby - einu paplaukioti prie jūros. Eini?
Niall - ne eik viena
Gabby - aš galiu paskęsti. Nukristi. Išsigasti! Nepamatyti...
Niall - gerai einu tik baik kalbėti.

prie jūros

Kokia nerami jūra man patinka !!! Jamam banglentes ir leeeekiam !!!!!
Nekantrauju paplaukioti, mane vilioja !!!

Vandenyje

Gabby*
Oh yeah!! Nerealuuu!!! Yes!!!! Plaukiosiu visa diena !!!! Kokia didelė banga ir dangus , kažkaip tamsėja. Atsisukau į kranta Niall šokinėjo ir rėkė turbūt džiaugiasi , kad atėjo čia. Atsistojau ant savo banglentės atrodo viskas gerai išsilaikau. Banglentė mane myli , bangos irgi. Tik staiga susvirduliavau ir įkritau į banga.

Niall *
O ne !! Gabrieleee!!! Nusiėmiau maikę ir šokau į jūra . Man pavyko ištraukti ja iš vandens atrodo be gyvybės ženklu. Moku gelbėti žmogaus gyvybę to išmokau mokykloje. Taip ! Man pavyko! Iš kart geriau.

Gabby - Niall tu mane išgelbėjai
Niall - Taip bet tu mane labai išgasdinai!
Gabby - atleisk, bet aš labai norėjau plaukti su ta banga.
Niall - būk atsargi labai prašau
Gabby - būsiu jei tik tau bus geriau
Niall - Taip man bus daug geriau gal einame namo, nenoriu, kad tau kasnors nutiktu.

Fan Fiction (BAIGTA)Where stories live. Discover now