Pabudau, bet labai skaudėjo galva mačiau draugus ir vaikina , jie nebuvo labai laimingi. Kažka nujaučiu negero, staiga pamačiau dar viena vaikina , kurio dar nebuvau mačiusi.
Madison - Gabby mes turim tau kai ka pasakyti.
Jack G - mes turim išvažiuoti koncertuoti su Jack į Londona ir ten būsim apie keturias dienas.
Gabby - 4dienas! Į Londona!?
Jack J - man irgi nepatinka šita mintis aš labai tavęs pasiilgsiu.
Gabby - kada išvykstat?
Jack G - šia naktį
Gabby - ne. Ne!! Mano akyse pasirodė ašaros. Negaliu patikėti, kad nematysiu savo vaikino net 4dienas nežinau ka man reikės daryti.
Madison - beje tas vaikinas , kuris stovi šalia tavęs yra Max jis Selenos brolis aš buvau pamiršusi, kad ji turi brolį, tai va jis padės tau išgyventi 4dienas.
Gabby - palauk Selena neturi brolio ir kur tu būsi? Kasnors galit man viska paaiškinti normaliai? Ir Max malonu su tavimi susipažinti.
Max - man irgi būsim geri draugai
Jack G - aš su Jack išskrendam koncertuoti į Londona, Madison išvyksta pas seserį į Paryžiu jos nebus ilgiau nei mūsu.
Jack J - stenkis negalvoti apie tas dienas, svarbiausia nebūk namie, išeik kur nors ir būk atsargi, jis pabučiavo man į kakta ir apkabino.
Jack G - Max saugok ja ir neleisk niekam prie jos lysti ypač Justinui ir Niall.
Max - Justinas ieško ne jos, o to laikrodžio visa diena apie jį kalba.
Parodziau Maxui laikrodį kurį gavau dovanu ir pasirodo, kad tai tas kurio Justinas ieško. Reikės atiduoti gal paliks mane ramybėje?
Atėjo metas mano draugams išvykti visus labai stipriai apkabinau nenorėjau, kad jie išvyktu, nenoriu būti 4dienas be ju ypač be savo vaikino! Stengiausi vyti šitas mintis tolyn, tačiau Jack J pamatė , kad greitai apsiverksiu tad apkabino ir kalbėjo
Visada skambinsiu ir rašysiu tau niekada nebūsi nusiminusi prižadu. Max yra šaunus vaikinas jums nebus liūdna.
Gabby - nenoriu atsisveikinti
Jack J - aš taip pat jis mane pabučiavo, o tada apkabinau kitus ir jie išėjo likau su Max.
Gabby - tai tiesa? Tu tikrai esi Selenos brolis?
Max - taip , gal einam filmo pažiūrėti?
Gabby - būtu .. Palauk papasakok man apie save
Max - esu modelis, dar dainuoju , esu Selenos brolis , mėgstu žaisti futbola, eiti į kina, vakarėlius, būti su draugais, valgyti, miegoti.
Gabby - kokioje agentūroje dirbi?
Max - reklamuoju Calvin Klein apatinius.
Gabby - fainai
Max - gal nori pasikviesti mano sesę? Kad nepasijaustum nejaukiai?
Gabby - kodėl manai, kad galiu jaustis nejaukiai?
Max - na žinai aš vaikinas...
Gabby - oj ne ne nebijok aš nesu tokia , kaip kitos cha cha!! Bet būtu smagu , kad Selena ateitu, paskambinsiu nusišypsojau.
Max - galiu parasyti jai jis taip pat nusišypsojo.
Selena atsinešė gėrimu ir labai daug leduuu!! Jinai labai gerai mane pažįsta. Išisirinkom komedija, nes neivienam nepatinka baisūs filmai na nebent tik Max, bet jis sutiko žiūrėti komedija. Nors tik prieš 2valandas mano draugai išskrido nesijaučiu blogai aš labai džiaugiuosi, kad jie turi gera darba , ir jiems sekasi bei patinka koncertuoti, aš visada palaikysiu Jack ir beabejo jo geriausia drauga . Mano mintis nutraukė Selena duodama indelį su ledais. Sušukau
Mano mėgstamiausi!!! Selena tu esi pati geriausia mano draugė!! Myliu tave!!
Selena - cha cha ačiu draugyt myliu ir aš tave!
Max - filmas prasideda
Abi sukikenom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fan Fiction (BAIGTA)
RomansaJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...