Vakarėlis užsitęsė, per daug išgėriau dabar man svaigo galva ir pykina. Susiradau laisva kambarį gerai, kad jame nieko nebuvo, atrodo, tai Selenos kambarys nieko nelaukusi kritau į lova ir užmigau. Pabudau anksti į mane žiūrėjo Jack, man plyšo galva.
Jack - bloga?
Alli - ka aš vakar gėriau?
Jack - visko maišei, tada kažkur dingai, atėjau čia ir radau tave miegančia.
Alli - aš nieko neprisimenu.
Selena atėjo į kambarį, pamatė mane su Jack ir paklausė - nesutrukdžiau?
Abu atsisukome, net nematėme, kada ji atėjo.
Jack - ne viskas gerai, tik Alli negerai jaučiasi.
Selena - eik į duša, po šaltu vandeniu pasidarys geriau. Šiaip ne taip išlipau iš lovos ir palindau po dušu. Selena buvo teisi man iš karto pagerėjo, nors galva vistiek skaudėjo. Nulipau į virtuvę joje sėdėjo mano draugai, atrodo niekam nieko neskaudėjo, atrodė gerai. Įsijungiau mobilu ir nuėjau į interneta, pamačiau savo brolio ir jo merginos nuotraukas ir tik tada prisiminiau, kad jis šiandien grįžta namo galbūt jau grįžo. Omg !! Man reikia į oro uosta!!!
Jack - galiu nuvežti, tik nesakyk, kad visai pamiršai, jog tavo brolis grįžta.
Selena - žinok gali visko būti, nes ji labai daug gėrė ir visko maišė jetau.
Pasiėmiau savo tašę, koža apkabinau Selena ir prižadėjau, kad ateisiu pas ja kokia diena pabūti. Madison su Jacku irgi važiavo kartu su mumis. Spėjom atvažiuoti laiku, lėktuvas tik katik nusileido, vos pastovėjau ant koju, vos laikiausi.
Madison - viskas bus gerai, laikykis, tau tik 17lika, o atrodai nelabai blaiviai. Tikėkimės brolis nieko neįtars.
Alli - viskas man gerai, nors taip nesijaučiau. Pamačiau ateinantį brolį su Gigi, šypsojausi, kai jie buvo arti apkabinau.
Cody - wow kiek daug prisikvepinus! Bet džiaugiuosi tave matydamas. Gigi irgi mane apkabino.
Cody - o jau radai draugu?
Alli - nelaikyk manęs durna, gerai broli būsiu šiandien su draugais grįšiu vakare.
Cody - palauk! Bent grįžk su mumis dabar namo, turiu tau dovana. Visi nuvažiavome pas mus. Cody ištraukė maišiuka jame buvo kvepalai, grandinėlė, maikutės ir laikrodis. Užsidėjau jį ant rankos, tada prisiminusi magiškajį užbėgau į kambarį.
Cody - jai viskas gerai?
Jack , Madison - taip, kaip kelionė?
Cody - labai gera, pailsėjome
Gigi - na kas ilsėjosi, o kas koncertavo vos ne kiekviena diena.
Cody - tik nereikia.
Nulipau pas draugus buvau šiek tiek išsigandusi, bei neišsimiegojusi, bet atsisveikinau su broliu ir jo mergina. Draugai žiūrėjo į mane, kaip į nesveika, ka man padaryt, kad aš neišsimiegojau. Jack mane pabučiavo, brolis nežino.. Nežino nieko, tik ar aš susiruošiu jam viska papasakoti, nes , kai pamatys mano nuotraukas žurnale arba internete, tada bus nelinksma. Beto jis ir Justinas bičiuliai tai dar blogiau, nes Justinas jam gali išpasakoti viska.
Jack - atrodai nusiminusi, ir išsigandusi tikrai viskas gerai?
Alli - na aš bijau, bijau ka pasakys brolis? Kaip jis reaguos?
Madison - gal geriau jam šiandien vakare pati papasakok, bus geriau, nei , kai jis pamatys nuotraukas internete.
Madison buvo teisi, negaliu laukti ar bėgti, privalau pasakyti broliui tiesa, negaliu taip gyventi, nenoriu meluoti. Jis mane supras aš tikiu.
YOU ARE READING
Fan Fiction (BAIGTA)
RomanceJi Alli Simpson apie ja niekas nežino, mergina yra modelis jai 17lika atrodo ji gyvena nuostabu gyvenima. Alli svajoja tapti įžymia arba bent sutikti koki Justina arba kitas įžimybes. Jai tėvai 17likto gimtadienio proga padovanoja laikrodį tačiau ji...