2Dalis

31 4 0
                                    

Beje aš Jack ir tu labai graži. Jo akys buvo gražios ir jis žiūrėjo į mane, o ne aš negaliu taip imti ir įsimylėti. Susiprotėjusi, kad Jack laiko atkišęs savo ranka norėdamas pasisveikinti.
Alli - malonu susipažinti ir paspaudžiau jam ranka.
Jack - apie ka galvojai?
Alli - apie laikrodį.
Jack - nuo kada tau parūpo laikrodis?
Alli - aš turiu magiška laikrodį, kuris neduoda man ramybės, kur tik einu ir laikrodis atsiranda.
Jack - šaunu!
Alli - ne nešaunu, o kraupu.
Jack - nebijok gražuole, galiu palydėti tave iki namu? Palinksėjau galva, ir mes nuėjome, beeinant jam papasakojau, kad man skambino Justinas ir, kad prašė susitikti.
Jack - nebijok, Justinas fainas vaikinas, tikrai nėra ko bijoti, jeigu tau bus ramiau galiu eiti su tavimi, jis šypsojosi.
Alli - ačiu tau, esi labai draugiškas ir mielas.
Jack - ačiu, tu irgi miela bei draugiška. Grįžome pas mane iki devyniu liko 4valandos, o aš turėjau popcornu.
Alli - ei Jack gal nori pažiūrėti filma?!
Jack - aha! Išrinksiu.
Paspraginau popcornus ir atėjau į kambarį. Jack jau buvo išrinkęs filma, taigi mes žiūrėsime laukines atostogas.
Jack - gal papasakok, kaip tau sekasi gyvenime.
Alli - na esu 17likos, modelis taprasme normali paauglė, kuri nesitikėjo , kad jos svajonė išsipildys.
Jack - bet išsipildė tapai įžymi, sutikai mane, mes būsime patys geriausi draugai, ir galbūt pora.
Alli - gal vėliau, šiandienai man užteks visko, o ka tu veiki gyvenime?
Jack - esu reperis, turiu brolį Jack ir dabar tave, jis mane apkabino.
Ir vėl aš žiūriu į jo akis, reikia nustoti. Pasiemiau telefona ir radau žinutę nuo JB jis jau laukia manęs kavinėje.
Atsistojau, pasiėmiau striukę ir ėjau link duru, Jack ėjo kartu. Užrakinau duris ir mes nuėjome į kavinę. Tačiau nuėję į kavinę Justino neradom, taip ir maniau, kad tai spastai!! Bet išgirdau balsa ir pamačiau žmogu.
Alli - jau pamaniau, kad įkliuvau.
JB - nu aš nesu blogas, o jau matau turi vaikina.
Alli - jis nėra mano vaikinas, tik draugas.
JB - draugas? Kada susipažinote?
Alli - klausyk mes neaptarinėsime mano gyvenimo, jei kažko nori kalbėk, nes aš išeinu.
JB - gerai, aš turiu problema man yra 18lika.
Alli - ir kas? Man greitai bus 18lika ir ka? Ar tai blogai?
JB - aš esu įkalintas..

Fan Fiction (BAIGTA)Where stories live. Discover now