Liebster Award 2

1K 40 12
                                    

płacze z tego gifa

Dziękuję ooohbaby za nominację! ♥ a teraz pytania

1.Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?

rock i kpop

2.Uważasz, że twoja twórczość jest godna polecenia?

Szczerze mówiąc to tak. Uważam, że całkiem dobrze piszę, ale szczególnie dumna jestem z fabuły. Stawiam ją na pierwszym miejscu  i staram się, żeby nie była oklepana i typowa. 

3.Za co kochasz K-pop?

Emm... ogólnie za muzykę. :') no i układy taneczne!

4. Co robisz gdy ktoś wyprowadza Cię z równowagi?

Nie potrafię siedzieć cicho i muszę mu coś powiedzieć. XD Gdy jest to osoba z którą jestem bliżej, to potrafię na nią nakrzyczeć. A kiedy już nic nie mogę zrobić, to po prostu odchodzę jak najdalej od tej osoby.

5.Kiedy ktoś cię zrani, po jakimś czasie jesteś w stanie zaufać i normalnie rozmawiać z tą osobą?

Kiedy się pogodzimy, to będę z nią rozmawiała, ale myślę, że nie potrafiłabym zaufać. Na pewno trzymałabym jakiś dystans i nie pozwalała tej osobie za wiele. Może  udałoby się jej odbudować moje zaufanie, ale musiałaby się bardzo postarać. (ja to taki Chanyeol z tego ff xD)

6.Jakie masz aspiracje, plany jeśli chodzi o pisanie?

Chcę wzbogacić swój język!! Piszę tak wszystko... dosłownie. No i opisy... nie radze sobie z nimi, więc zazwyczaj ich nie piszę. XD Chciałbym jeszcze napisać jakiegoś oneshota i mocnego angsta. Takiego z zabijaniem, krwią i takie tam. 

7. UB oraz pięciu najważniejszych biasów.

UB - Baekhyun

biasy:

1. V

2. Xiumin

3. Chanyeol

4. Sungjae

5. Jimin 

Chyba jakoś tak...

8.Ile lat według ciebie powinna mieć według ciebie potencjalna autorka, alby nie zostać nazwaną pseudoałtoreczką? Co sądzisz o takich 13-letnich właśnie pseudoautoreczkach? Które w dodatku zabierają się z sceny 18+

Nie zależy mi za bardzo na wieku autora. Jeśli pisze dobrze i ma te 13 lat, to tylko pozazdrościć. A jeśli pisze po prostu źle, to zwyczajnie zaprzestaję czytanie takich prac. 

9. (Jeśli czytasz opowiadania "raki") Jakie jest twoje ulubione i z czystym sumieniem byś poleciła?

Emm... "Crazy" @xbekonaniax się do tego zalicza? xD jesli tak, to polecam!

10. Ulubiony gatunek Fanfiction?

angst. angst. angst. angst   A N G S T !!!!!!

Ok teraz osoby które nominuje: 

Rosellinax

blviken

daissy11

sophixon

blackefufu

Pytania ode mnie

1. Film, który nigdy Ci się nie znudzi?

2. Skąd czerpiesz inspiracje?

3. Na co najpierw patrzysz, zanim zdecydujesz się zacząć czytać jakąs prace na wattpadzie?

4. Jak i gdzie chciałabyś spędzić wakacje? 

5. Ulubiona kawa ze Starbucksa? 

6. Gdybyś mogła cofnąć czas i naprawić wszystkie błedy, które do tej pory popełniłaś, zrobiłabyś to?

7. Którą nadprzyrodzoną moc byś wybrała i dlaczego?

To już koniec, bo na więcej nie mam pomysłu. Buziaki. 


˗ˏˋ pieces of a broken heart ˎˊ˗Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz