Savaş tam ağzını açıcaken birden masadan kalktım önce afalladılar sonra toparlandılar.Bende ozaman size mutluluklar dilerim dedim ve yanımdan geçen garsonun elindeki suyu ikisininde başından aşağı dökdüm.Herkes bize bakıyordu.Umursamadan bu beni aptal yerine koydunuz içindi (bağırarak).Tekrardan mutluluklar.Çantamı aldıktan sonra bi gün bunun intikamını çok kötü ödüceksiniz.İkisinede bakarak birbirinizi sevdiniz için değil.Sırf beni kandırdınız için. arkamdan Savaş:Özür dilerim Devrim dedi.Aldırmadan kendimi kapıdan dışarı attım.Sonra hem ağlayarak hem koşarak eve gittim.Kapıyı çaldım kapıyı annem açtı.Hemen annemi aldırmadan odama çıktım.Kendimi yatağa attım kendi kendime neden doğum günümde sanki diyip ağlıyordum.Bir iki saat aladıktan sonra ayağa kalkıp elimle göz yaşlarımı sildim.Kendi kendime artık ağlamak yok hele ki bir başkası için asla dedim ve banyoya ilerledim.Ağladığım için yüzümdeki boyalar hep akmıştı.Yüzümü yıkayıp saçımı topladım.Sonra odama ilerledim dolabımın üzerindeki kutuyu alıp yatağıma oturdum.Kapanı açtım tabi ben size içinde ne oldunu söylememiştim.İçinde Savaşla tanışmadan önce ve sonra yazdım sözler ve şiirler vardı.Bunların hepsi üzgün ve mutlu olduğum anlarda yazdığım şiirlerdi.Taabi merak ettiniz.Merak etmeyin zaten şimdi yazıcağım.Kalem bulursam tabi başlıyorum.
Herhangi biri sana seni sevdini söyleyebilir ."Gerçek bir adam ise seni sevdini gösterir" tabi bunu Savaş yapmadı.Tam başka bitane yazıcakken içeri abim Berke girdi.Devrim iyimisin canım anlatmak istermisim dedi.Evet anlamında kafamı salladım.Yanıma oturdu tam anlatıcakken ablam Açelya girdi.Bensiz napıyorsunuz bakalım dedi.Abimde Devrim' in derdini dinliyicektim ki senin sayende dinliyemedim.Tamam o zaman bende geldim dedi.Ve yanıma oturdu.Her şeyi baştan sona anlattım.Abim ve ablam buna şaşırmıştı.Abim: Devrim şu yaşadıklarını yazsan roman olur dedi.Ablamda abimi cimcikledi.Bende aynen yazsam roman olur dedim.Abim tam birşey dicekken annem Sude içeri girdi.Hadi yemek hazır hem bizim size anlatıcak bir şeyimiz var dedi.Ve kapıyı kapattı.Abim hadi kızlar yemeğe dedi.Bizde ayağı kalkıp.Aşağı indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ VAMPİR KIZ
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikayem.O yüzden bana yardımcı olur musunuz? Lütfen... Şimdiden iyi okumalar.....☺☺☺☺