Deponun önüne geldiğimde düşünmeden içeri girdim.Girdiğimde Güney karşımda haraketsizce yatıyordu.Yanına gittim.Bi iki defa seslendim yine haraket etmedi.Güney,Güney uyan hadi aşkım lütfen uyan.Yine haraket etmedi.Gücümle ne olduğunu anladım.Kurtlara zararlı olan bi ilaç vermişlerdi.Eğer o ilacın pan zehirini vermessem ölücek.Ben Güneyin yanında ağlarken bi adam geldi.Ve konuşmaya başladı.A çok açıklı duygulandım dedi.Bende o tarafa bakıp ne yaptın ona diyip bağırmaya başladım.Tam ona büyü yapıcakken.Sakın deneme yoksa çok sevdiğin uğruna öleceğin adam tahtalı köyü boylar dedi.Bende,,,ne istiyorsan yaparım ama lütfen şu panzehiri ver.Adamda tamam ama bi şartım var dedi.Tamam yapıcam.Şartım şu ondan ayrılıp benimle sevgili olacaksın dedi.Bende,,,hayır,hayır olmaz ben ondan ayrı kalamam olmaz.Adamda o zaman sevgilini unut dedi.Bende,,,düşünmeden tamam yapıcağım dedim.Adamda panzehiri verdi.Ben panzehiri Güney'e içirirken,adam sevgilinle son bir gün defa vakit geçir.Yarın sabah erkenden atıcağım adrese gel dedi.Bende,,,kafamı tamam anlamında salladım.Güney yavaş yavaş kendine geliyordu.Kendine geldiğinde Dolunay dedi.Bende,,tamam kendini yorma şimdi ben Derini arıyorum dedim ve telefonu elime aldım.Çalıyor,çalıyor açtı.
Dolunay iyimisin
Evet iyiyim şimdi sana atıçağım adrese gel.Güneyi buldum dedim ve kapattım.Adreside gönderip Güneye döndüm.Sonra konuşmaya başladım.Aşkım bunun için özür dilerim dedim.Güneyde,,,Üzülme senin suçun değildi dedi.Bende hemen ona sarıldım.Bir süre öyle kaldık.Sonra zaten Derin geldi.O, gençler hayırlı işler dedi.Bende,,,Güneyden hemen ayrılıp ayağı kalktım.Derin,Güneyin yanına geldi.Kaldırmaya çalışdı.Bende ona yardım ettim.Arabaya götürdük.Derin taksiyle gelmişdi.O yüzden benim arabama bindik.Derin arabayı sürüyordu.Bizde Güneyle arkada oturuyorduk.Ben kendimi geriye yaslayıp yüzümü Güneye döndüm.Güneyde aynısını yapıp bana döndü.Biz öyle birbirimize bakıyorduk.Biz öyle birbirimize baka baka ben uyuya kaldım.
..................................,,,,,,.................................................................................................................
Gözlerimi açtığımda yatağımdaydım yanımdada Güney vardı.Saate bakdıdığımda 1:00 dı.Geri Güneye dönüp ona sarıldım.Ve gözlerimi geri kapattım.
.........................................................................................................................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ VAMPİR KIZ
DiversosArkadaşlar bu benim ilk hikayem.O yüzden bana yardımcı olur musunuz? Lütfen... Şimdiden iyi okumalar.....☺☺☺☺