Yeni Motor

106 9 0
                                    

Devrim'in ağızımdan

Dolunay ağlıyordu ve şuan sarılıyoruz.Dolunayda ayrılıp saate bakdım.Saat 6:00 dı.Dolunaya dönüp hadi ağlama okula 1 saat kaldı.Kalk hadi üzerimizi giyelim dedim.Dolunayda aslında ben bi duş alsam iyi olucak dedi.Bende,,,tamam sen duşunu al bende sana kıyafet veriyim sonrada ben duşa girerim  dedim.Dolunay banyoya girdi.Bende,,,,kıyafet seçtim.Ben,,yarım beyaz üzerinde yazı yazan kazak,altına kort siyah pantolon,kahverengi çantamı çıkardım.Dolunayada siyah yarım kazak,altına şort
,bide deri ceket verdim.(Dolunayın sadece ayakkabısı farklı) Oda biraz makyaj yaptı.O işiini halledene kadar bende duşumu aldım.Üstümü giyip birazda makyaj yaptım. Aşşağı indiğimizde ablam yemek hazırlıyordu.Masaya gidip oturdum.Dolunayda yanıma oturdu.Ablamda,,,Devrim Berke kalkmadı.Onu kaldırır mısın dedi.Bende,,,Dolunaya dönüp uyandıralım mı dedim.Dolunayda,,,tamam anlamında kafa salladı.Yerimden kalkıp.Abimin odasına gittik.İçeri girdimizde abim öyle yatıyordu.Bi iki defa abi kalk dedim.Ama kalkmadı bende tamam kalkmassan kalkma dedim.Abimde,,,,evet pes et çünkü beni kaldıracak kadar gücün yok dedi.Bende inat edip.Yanına gittim.O sırada zil çaldı.Bende,,,aa kesin Yeşim geldi dedim.Abimde birden fırladı.Abim,,,ne Yeşim mi geldi dedi.Bende,,kafa salladım.Abimde tamam siz inin ben geliyorum dedi.Bende,,zafer gülümsemesiyle aşşağı indim.Dolunayla kol kolaydık.Masaya gittiğimde.Kaan masadaydı.Yeşimde vardı tabi,ne güzel atmışım ben öyle.Afferin bana.Yeşimin yanına gidip ona sarıldım.Naber Yeşim dedim.Yeşimde,,iyidir dedi.Sonra Kaanın yanına gidip sarıldım.Ayrıldıktan sonra naber dedim.Kaanda,,,iyidir dedi.Sonra masaya oturduk.Ablam Açelya Devrim,Dolunay kahvaltıyı size hazırladım dedi.Bizde tamam anlamında kafa salladık.Ablam Yeşime,Kaana kan verdi.O sırada abim indi.Günaydın dedi.Ve oda bir tane kan torbası aldı.Abimde,,,Devrim madem hiç uyumuyosun.Neden kan içmiyorsun?diye bir soru yöneltti.Bende,,,abime asıl sen kan içiyorsunda.Sabaha kadar uyuyorsun üstelik sabahları neden zor kalkıyosun? diye bir soru yöneltim.Herkes gülmeye başladı.Abimde,,,iyiydi dedi.Bende,,,heralde dedim.Biz yemek yerken onlar kan içiyordu.Dolunayla ben yemeğimizi bitirip.Sofrayı topladık.Sonra içeri gidip gidelim mi  hadi dedim.Onlarda tamam anlamında kafa salladılar. Sonra dışarı çıkdık.Garajda iki motor gördüğümde birinin Dolunayın diyerininde Kaan'ın veya Yeşimin sandım.Abimde arkamdan doğum gününde vermek isdedim ama veremedim.Bari bende şimdi veriyim dedi.Bende şaşırmışdım.Abime dönüp nasıl yani dedim.Abimde,,,bu motor senin dedi.Bende,,,hemen abimin boynuna atladım.Çok sevinmişdim.Abimde,,barıştık mı şimdi dedi.Bende,,,hemen boynundan inip.Kısmen dedim.Abimde,,,tamam mesaj alındı.
Tamam cadoloz özür dilerim dedi.Bende,,hah şimdi oldu dedim.Abimde,,,gülerek gel buraya cadoloz dedi.Bende,,,yanına gidip.Hemen sarıldım.Ablamda,,sarılmanız bittiyse gidelim geç kalıcağız dedi.Bizde ayrıldık.Abimde,,,motorun anahtarını verdi.Ve ekledi bence bu günlük bunla gitmelisin dedi.Bende,,tamam anlamında kafa salladım.Arabamı kilitleyip.Motora ilerledim.Diyerleri arabalarına binip gittiler.Sadece Dolunay ve ben kalmışdık.Bizde motora binip kaskımızı takdık.Dolunayda yarışa varmısın dedi.Bende,,,tamam varım dedim.Ve hemen motoru sürmeye başladık.Okula az kalmışdı.Ama Dolunay baya bi öndeydi.Bende,,,hemen onun yanına geldim.Peş peşeydik.Okula geldimizde berabere kalmışdık.Dolunay kaskını çıkartıp.İlk kullanmana rağmen iyiydin dedi.Bende kaskımı çıkartıp.Sende iyiydin dedim.Sonra abim kızlar bence inmelisiniz yoksa geç kalıcağız dedi.Bizde indik.Okula girdiğimizde bütün gözler üzerimizdeydi.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin