Yerime geçip oturduğumda herkes bana bakıyordu.Kaan'a neden bana bakıyorlar diye sordum.Oda herkes bunu Kasırgadan ve Dolunaydan sonra ilk defa birisinde gördüler.Onlardan sonra ilk defa güçlü birini gördüler dedi.Bende,,,,,şey birşey sorucam dedim.Oda sor dedi.Bu kişileri herkes tanıyor dedin ya.Kaan,,,,,,,evet.İşte Dolunay denen kız bu okulda mı diye sordum.Kaan tam cevap vericekken.Hoca,,,,,siz sonra konuşun isterseniz dedi.Bizde kafa salladık.Sonra derse devam etti.Kaanda tenefüsde söylerim dedi.Bende,,,,,tamam anlamında kafamı salladım.Ve hocaya döndüm.
..........................................................................................................,,,,,,,,,......................................
Sonunda tenefüs çalmıştı.Benle,,,Kaanla okulu gezmeye karar verdim.Sonra abimle ablamin yanına gidip ben okulu gezicemde gelmek ister misiniz dedim.Abim tam cevap verecekken oradan bi erkek yanımıza geldi.Abime geliyor musun diye sordu,Abimde tamam dedi.Bana dönerek siz gezin biz gelemiycez dedi.Ben abimin dediğinden işkillenmiştim o yüzden.Siz benden bir şey mi saklıyorsunuz diye sordum.Abimde Devrim yok bişey dedi.Bende,,,sen bana Devrim dediysen kesin birşey vardır.Ama neyse ne olursa kokusu çıkar dedim.Abimde neyse siz gezmeye başlayın dedi ve gitti.Bende,,,,Kaana gel biz gezelim dedim.Oda tamam dedi.Bizde sınıf kapısısından çıkıp gezmeye başladık.
............................….…....................…............................…...….................…...........................…….....
Evet burasıda son olarak kantin dedi.Okul gerçekden güzelmiş dedim.Kaanda,,,,evet öyledir dedi.Bende,,,,Artık sınıfa gidelim mi dedim.Oda tamam dedi.Ve sınıfa doğru yürümeye başladık.Sınıfa doğru giderken biri bana bakarak vay vay burdada kimler varmış yeni gelen kız.Ses gelen yere bakdım bu Gıcık oldum kız Derya ve takımıydı.Bende ona bakarak ne oldu senin güçsüz benim güçlü olmam zorunamı gitti dedim.Herkes ooo lamaya başladı.Deryada sinirlenmiş olmalı ki üzerime doğru gelmeye başladı.Aramızda bi adım kaldığında durdu şimdi görürüz kim güçlü kim güçsüz dedi.Bende bana hava atma sonra boğulursun havamda dedim.Herkes yine ooo lamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ VAMPİR KIZ
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikayem.O yüzden bana yardımcı olur musunuz? Lütfen... Şimdiden iyi okumalar.....☺☺☺☺