Eski Sevgiliyle Yüzleşme

93 9 0
                                    

Dolunay'ın Ağızından

Devrim sınıfdan çıkmıştı 10dk olmadan hemen canım yanmaya başladı.Bu demek oluyor ki Devrimin başı belada.Hemen abime söyledim.Sonra Devrimi aramaya başladık.Bi kız sesi geliyordu.Biraz durup dinledik.Bu ses Devrim'in sesiydi.Hemen oraya doğru koştuk.İyide burası kurtların okulu.Devrimin sesi yine geldiğinde hemen içeri girdik.Devrimin üzerinden kurt bağan dökmüşler yerde kıvranıyor  ve biriyle konuşuyordu.Hemen bi büyü söyleyip üzerlerinden bi toz döktüm.İkiside kendilerine geldi.Devrim ayağı kalkıp Yeşim'i kaldırdı.Ardından abime dönüp gidelim mi?diye sordu.Abimde tamam dedi.Tam gidicektik ki arkamdan biri Dolunay diye seslendi.Arkama döndüğümde Anıl karşımdaydı tabi siz ismini bilmiyordunuz.Yani Güneyle beni ayıran adam.Bi dakika Güneyde o adamın arkasında bizi izliyordu.Anıl yanıma gelip.
Nasılsın diye sordu.Bende,,,,iyiydim seni görünce baya bi kötü oldum dedim.Anılda,,,ya ama ben gelince senin kalp atışlarının hızlanması lazımdı.İnsan sevgilisinin yanında kötü mü olur dedi.Bende,,,eski sevgilisi.Eski kelimesini bastırarak söyledim.Yanlız birde ben senle zorla sevgiliydim.Senden nasıl kurtulucam diye düşünüyodum ki bi farkla sen benden ayrıldın.O gün çok sevinmiştim biliyor musun? Dedim.Oda buna sinirlenmişti ki kolumdan tutup bir yere götürmeye başladı.Devrim arkamdan gelmeye başlamıştı ki Savaş Devrim'in kolundan tutup biraz konuşalım mı dedi.Tabi bende bırak diye bağırıyordum.

Devrim'in Ağızından

Bi adam Dolunayı kolundan tutup bir yere götürmeye başladı.Tabi Güneyde arkalarından.Bende,,,arkasından gidicektim ki.Savaş kolumdan tuttu.Zaten abimi falanda başkaları tutuyordu.Savaşa dönüp Savaş bırak beni diye bağırdım.Savaşta biraz konuşalım mı? Dedi bende Savaşa karşın.Eğer itle köpekle uğraşacak vaktim olsaydı.Veteriner olup seni muane ederdim emin ol dedim.Herkes oooolamaya başladı.Savaşta kızmıştı.Biraz konuşalım dedim dedi.Bende herşeyi merak ettiğim için "tamam" demek zorunda kaldım.Tamam anlat dedim.Savaşta ben senden kurt olduğum için ayrıldım.Yoksa ben seni gerçekden seviyorum Asuyla da sevgili taklidi yaptık dedi.Sonra arkamızda Asu belirdi.Bende herşeyi biliyordum Asuyla oyun oynamadını falan size söylemedim çünkü zamanını bekliyordum.Şimdi tam zamanı ama biraz eğlenelim dimi.Bende,,,Savaşa tamam sana inandım.Ama ilk önce birşey yapmam lazım değip Asuya döndüm.Yanına gidip.Asuya sarıldım geri çekilip saçıyla oynamaya başladım.Tabi bu oyunumun bi parçası elimi anlında gezdirip.Geçmişi döndüm,tabi benim böyle bi gücüm var herşeyi izledim.Asuyla hâlâ sevgili.Sonra Savaşa dönüp öpücekmiş gibi yaptım.Tabi o salakda inanıp gözünü kapattı tam öpücekken kafa  attım.Sonra Asuya gidip onuda Savaş'ın üzerine atıp konuşmaya başladım."Lan mallar madem benim melez olduğumu öğrendiniz.Melezlerin hafıza okuma güçleride vardır bunu öğrenemediniz mi salaklar" dedim.Sonra çantamı aramaya başladım.Çantam yerlerde sürünüyordu.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin