Seni Bırakacağımı Kim Söyledi?

56 8 0
                                    

Dolunay'ın Ağızından

Anıl,,,Şartım bu dedi.Anıl'ın adamları Güney'e elektirik şoku verdiler.Anıl adamlarını durdurup bana döndü."Evet Dolunay kendinimi seçiceksin yoksa kardeşinle Güney'imi." Anıl,,,yada şöyle yapalım diyip adamlarına döndü.Devrim'i bırakın gitsin dedi.Adamlar Devrim'i bırakdıklarında Deniz hemen Devrim'in yanına gitti.Deniz'e dönüp Deniz sen Devrim'i götür.Güney sonra gelicek dedim.Deniz,,,Güney'mi? Sen? "Deniz sen Devrim'i alıp çık gerisini boşver dedim.Deniz de Devrim'i alıp dışarı çıktı.Güney'e döndüğümde
Anılın adamlarının Güney'e elektirik şoku verdiklerini gördüm.Güney elektiriği umursamayarak bana bakıyordu.Anıl adamlarını durdurup biraz düşünmemi sağladı.Hâlâ Güney'e bakıyordum.Güney'de bana.Yüzümde sıcak bir sıvı hissettiğimde ağladığımı farkettim.Anıl'ın adamları Güney'e elektirik şoku vermeye tekrardan başladılar.Anıl'a dönüp "tamam seninle evleniceğim yeter ki Güney'i bırak". Ağlamam dahada şitletlenirken Kısık bir şekilde ağızımdan "lütfen" kelimesi çıktı."Dediğini yapıcağım lütfen Güney'i bırak". Güney oradan Dolunay sakın Dolunay git buradan diye bağırıyordu.Anıl,,,Ne yani kabul mu ediyorsun? "Evet kabul ediyorum bırak Güney'i".Anıl,,,Demek sen Güney'i kendinden bile vaz geçicek kadar seviyorsun.Ben sizi ayırırsam sen Güney den asla vaz geçmiyiceksin.Sizi ilk birbirinizden ayırdığımda sen kendinde değildin.Ben o yüzden senden ayrılmıştım.Güney'i gördüğünden beri çok iyisin dedi.Anıl adamlarına dönüp yürüyün gidiyoruz dedi.Dışardan araba sesleri geliyordu.Ben hemen Güney'in yanına gidip onu indirmeye çalıştım.Ah olmuyor her zincire değdikçe Güney'in canı daha çok yanıyor.Kapıyı açtıklarında içeri evdekilerin hepsi girdi.Derin yanıma gelip Güney'i indirmeye çalıştı.Ama olmuyordu Güney daha çok acı çekiyordu.Derin biraz daha zorladı.Güney'in gözleri mora dönüşmüştü.Kurtların canı yandıklarında gözleri mora döner.Ben,,,,Derin dur! Canını daha çok yakıyorsun dediğimde Derin durdu.Bir dakika zincire deydiğimde elektirik vücudumda sıkışıyor.Ayakkabımı çıkardığımda elektirik vücudumda sıkışmıyıcak.O zaman ayakkabımı çıkarmam lazım.Ayakkabımı çıkarmaya başladığımda Derin bana Dolunay ne yapıyorsun diye sordu.Ayakkabımı çıkardığımda demire tekrar deydim.İşte oluyordu hem zincirleri çözüyorum.Hem Güney'in canı yanmıyordu.Zincirleri çıkardığımda Güney'i kaldırdım.Derin bana yardım edip Güney'in yükünü biraz daha azalttı.Güney'i arabanın yanına götürüp arka koltuğa koyduk.Bende Güney'in yanına geçtim.Güney başını bacaklarıma koydu.Bende Güney'in saçıyla oynuyordum.Güney çok yorgun görünüyordu.Derine dönüp Derin telefonunu bir verir misin dediğimde Derin hemen telefonunu verdi.Deniz'in numarasını tuşlayıp hemen aradım.Çalıyor ve açtı.
-Derin
+Alo Deniz
-Dolunay iyimisiniz Güney nasıl.
+Güney iyi ben Devrimi sormak için aradım.
-Devrim şuan uyuyor çok yorgun düşmüş.Siz ne zaman gelirsiniz?
+5 dk oradayız
-Tamam

Telefonu kapatıp Derine uzattım.Ben,,,teşekkür ederim.Derin,,,Sorun değil.Yengemiz istiyicekte biz vermiyicek miyiz.Ayıp ettin.Dediğinde ikimizde güldük.Güney'e dönüp Güney'i izlemeye başladım.İçimden keşke okulda bizi takip etmeseydin.Başına bunlar gelmiyicekti.Özür dilerim.Bütün bunları sana yaşattığım için.Hayatından çıkıcağım.Bugün bi geçsin hayatından çıkıcağım.Sana daha fazla acı çektirmiyiceğim.

Güney'in Ağızından

Şuan Dolunay'ın dizlerinde uyuyorum.Tabi uyumak denmez buna.Neyse Dolunay o minik elleriyle benim saçımla oynuyordu.Dolunay,Derine telefonunu verir misin dediğinde Derin telefonu hemen verdi.Dolunay telefonda birşey yapıp kulağında götürdü.Telefon açıldığında Denizle konuşmaya başladı.Dolunay'ın işi bittiğinde telefonu Derin'e uzatıp teşekür etti.Derin,,,Sorun değil.Yengemiz istiyicekte biz vermiyicek miyiz.Ayıp ettin dediğinde.Dolunayda,Derinde güldü tabi bende güldüm.Dolunay bana dönüp beni izlemeye başladı.Sonra içinden keşke okulda bizi takip etmeseydin.Başına bunlar gelmiyicekti.Özür dilerim.Bütün bunları sana yaşattığım için.Hayatından çıkacağım.Sana daha fazla acı çektirmeyeceğim dedi.Bende içimden sen bekle küçük hanım.Seni bırakıyormuyum,bırakmıyormuyum.Senin gitmene izin vereceğimi kim söyledi dediğimde.Dolunay donup kaldı.Sonra içinden sen uyu sonra konuşuruz dedi.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin