Korku Filimi

75 9 0
                                    

Güney'in Ağızından

Deminden beri Dolunayı izliyorum.Kıpırdadığında direk gözümü kapattım.Dolunay kalkmaya çalıştığında ona daha çok sarıldım.Dolunayda pes edip durdu.Bir iki dakika baktıktan sonra elini kaldırıp yüzüme koyucakken duraksadı.İki dakika düşündükten sonra her şeyi boş verip elini yüzüme koydu ve okşamaya başladı.Eli yavaş yavaş saçıma doğru gitti.Elini birden geri çekip hızlıca ayağa kalktı.Galiba uyanık olduğumu anladı.Gözlerimi açıp Dolunaya baktım.Kapıyı açıp  aşşağı indi.Bende. peşinden.

Dolunay'ın Ağızından

Uyandığımda karşımda Güney vardı.Hemen kalkmaya başladığımda daha çok sarıldı.Bende,,uyanmasın diye kıpırdamayı kestim.Yüzü çok güzeldi.Bi iki dakika baktıktan sonra elimle yüzüne değicekken duraksadım.Olanları düşündüm ben onun kalbini çok kırmıştım.Eğer ona dokunursam benden daha çok uzaklaşıcağından korkuyordum.Ama şimdi uyuduğuna göre birşey olmaz.Elimle yüzünü okşadım yüzü çok pürüssüzdü sonra elim saçına kaydı.Saçınıda biraz okşadım.Sonra uyanık olduğunu anladım.Elimi direk saçından çekip yataktan kalktım.Kapıya doğru gidip aşşağı indim.Güneyde arkamdan geldi.

Devrim'in Ağızından

Deniz içinden en korkunç olanı seçip televizyona takmaya başladı.O sırada aşşağı Dolunayla Güney indi.Dolunay,,,,Devrim Berke gil nerede dedi.O sırada ikisininde kaşları çatıldı.Güney,,,Berke derken dedi.Denizde,,,Berke kim? dedi.Dolunayda Güneye dönüp sevgilim dedi.Bende,,,Denize dönüp ikinci aşkım dedim.İkiside aynanda, bu ikinizi aynanda mı idare ediyor dedi.Biz de umursamadan koltuğa oturduk.Dolunayda hadi açmıyıcak mısınız dedi.Denizde,,,siz onun kim olduğunu söylemeden açmıyıcağız dedi.Bizde üffledik.
Ya Dolunayın sevgilisi.Benimde,,Aşık olduğum kişi dedim.Güney Dolunay'ın kolundan tutup mutfağa götürdü.Denizde,,,benim yanıma gelip.Tekrardan soruyorum ve doğru cevap ver dedi.Bende,,ayağı kalkıp Dolunay'ın yanına gidicektim.Dolunayda benim yanıma gelicekmiş ki mutfaktan çıktı.Deniz benim kolundan Güney de Dolunay'ın kolundan tuttu.Tekrardan Berke kim diye sordular.Bizde sıkıldık o yüzden Dolunayla aynanda abim dedik.İkiside kolumuzu yavaşça bıraktı.Güneyle Deniz pişmiş kelle gibi sırıtmaya başladı.Bizde Dolunayla koltuğa oturduk.Ben,,,Denize artık açarsan dedim.Denizde kumandayı alıp.Filmi açtı.Güney Dolunay'ın yanına Denizde Dolunay la benim ortama oturdu.Bende,,,yavaş ayı dedim.Denizde sus işareti yaptı.Bizde filimi izlemeye başladık.Filim baya bi korkutucuydu.Ama benim için korkutucu değil.Kimi kandırıyorum.Ödüm patlıyor.Şimdi ismini söylemeyim rüyanıza girmesin.Kız evin içine girip adamın odasına girdi.Adamı öldürdü.Dolunay Güney'in bende Deniz'in koluna girdik.İkisi de bize baktı.Bizde kollarından çıktık.Filimi izlemeye devam ettik.Benim gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.Bende zorlamadan gözlerimi kapattım Dolunayda öyle.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin