Güney beni kaldırdı.Denizde Devrimi.Koltuğa oturtup nasıl oldu ki dedi Deniz.Bende kara büyü dedim.Güney,,bende hissediyorum kesinlikle kara büyü bu.Ben,,,Anıl yapmış olmalı dediğimde hepsi nerden anladın dediler.Bende,,Anıl kara büyüye çok meraklıdır.Sürekli birşeyler öğrenir.Ben Anılı tanıyorsam bu basit büyüyle yetinmez dediğimde Güney bana ters ters baktı.Sonra konuşmaya başladı.Güney,,,sen nereden biliyorsun ki dedi.Bende,,,hani ben birzamanlar Anılla sevgiliydim ya oradan.Güney,,,ne yani sen o ....... dişlerini sıkıp neyse dedi.Ve devam etti.Sen onun evinde mi kaldın? Hem sen onun yatağında mı yattın? Güney'e dönüp evet onun evinde kaldım.Ve yatağında yattım oldumu dedim.Sinirle. Nasıl öyle düşünebilir ki aklım almıyor.Güney sinirle ayağa kalkıp.Dolunay nasıl sen onun evinde kalırsın kalmayı bırak nasıl onun yatağında uyursun ha nasıl.Ben seni öperken bile korkuyorum sana birşey olucak diye.Ama sen elin evinde kalıyorsun.Diye bağırdı.Bende,,,ayağa kalkıp Güney'in karşısına geçtim.Ve konuşmaya başladım.Güney senin aklın alıyor mu ha sence ben onun evinde kalır mıyım? Ben onun 1 adım atmasından bile huylanıyorum sen aynı yataktan yatmaktan bahsediyorsun. Tabi sen beni hep diyer kızlar gibi gördüğün için diyip yukarı çıktım.
Güney'in Ağızından
Dolunay yukarı çıktığında yanına gidecektim ki.Deniz,,Güney sen dur ben gidiyim yanına şimdi daha çok kızar dedi.Bende tamam anlamında kafamı salladım.Deniz yukarı çıktı.Bende koltuğa oturdum.Devrim yanıma gelip merak etme o senin böyle düşündüğünden kızdı.Hem sen böyle surat asarsan Dolunay senden kaçar bekar kalırsın valla enişte dedi.İkimizde güldük.Bende,,iyide ben kıskandığımdan öyle sert tepki verdim.Yoksa ben ona kıyarmıyım dedim.Devrimde,,,Şimdi aşşağı inerler o zaman özür dilersin dedi.O an dış kapıdan birileri girdi.Kapı kırılmıştı.Devrimi arkama aldım.Adam ağızından bi büyü geveledi.Ama bize etki etmedi.Yanımıza geldi.Ben adama yumruk atıp bizden uzaklaştırdım.Tam büyü söyliyecekken başıma vuruldu.Yere düşmüştüm.Devrimide kazıkla engellediler.Sonrası karanlık.
Deniz'in Ağızından
Dolunay yukarı çıktığında Güney peşinden gidecekken onu durdurdum.Ve konuşmaya başladım.Güney sen dur ben gidiyim yanına şimdi daha çok sinirlenir dedim.Güney tamam anlamında kafasını sallayınca yukarı çıktım.Dolunay'ın kapısını tıklayıp içeri girdim.Dolunay yatağın üzerinde oturuyordu.Yanına gidip bende oturdum.Ben,,Dolunay Güney seni çok seviyor.O yüzden sana bu kadar çok sert tepki verdi dedim.Dolunayda,,,iyide öyle düşünmesi diyip bir süre durdu.Ve devam etti.Neyse boşver ya dedi.Bende,,,Dolunay sen Güneyi seviyor musun diye bir soru yönelttim.Dolunay cevap vermedi.Bende,,Dolunay Güneyi seviyor musun dedim tekrardan.Dolunayda,,,evet ben onu hâla seviyorum dedi.Bende,,,eee neden onu affetmiyorsun o zaman dedim.Dolunayda,,,Ben Güneyle küs değilim ki.Eğer ben onu affedersem Anıl ona zarar verir diye korkuyorum dedi.Tam birşey diyecekken aşşağıdan güm diye ses geldi.Dolunayla birbirimize baktık.Dolunay ayağı kalkıp hemen aşşağı indi.Bende peşinden.
Dolunay'ın Ağızından
Güm diye ses gelince Denizle birbirimize baktık.Bende hemen kalkıp aşşağı indim Denizde peşimden.Her yer darma dağınıktı yerde kan vardı.O kanlada cama birşeyler yazılıydı.Bu iş burada bitmedi demiştim.Ha bu arada sevgilinin kanı biraz harab oldu ama neyse.İmza Anıl.
Bacaklarım benden izinsiz yere çökmeye başlamıştı bile.Deniz yanıma gelip ne oldu diye sordu.Ama ben sadece Güney ve Devrim diye bildim.O an yüzüme ıslak bi sıvı deymeye başladı.Elimi yüzüme götürdüğümde ağladığımı farkettim.Denizde aynanın üzerindeki notu okuduğunda yanıma geldi.Beni koltuğa oturtup telefonunu aramaya başladı ama bulamadı.Ben şoktan çıkmıştım.Ayağa kalkıp kurda dönüştüm.Ve ulumaya başladım. 5dk olmadan benim ailem buraya gelmişti.Deniz'inde arkadaşları.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ VAMPİR KIZ
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikayem.O yüzden bana yardımcı olur musunuz? Lütfen... Şimdiden iyi okumalar.....☺☺☺☺