İLK Evet

105 10 0
                                    

Bir saattir mağaza mağaza geziyoruz.Girdimiz her mazada 10,15 kıyafet denedim ama hanım efendi hiç birini beğenmedi.Yağmur,, işde aradığım yer hadi burayada girelim dedi.Bende,,, inşallah buradan bir şey beğenirsin dedim.Yağmurda,,,çok konuşmada gir içeri dedi.Bende,,,mâlesef yapıcak başka çarem yok dedim.Sonra içeri girdik.Kızlar hemen oralardaki elbiselere bakmaya başladılar.Bende öyle duruyordum dikkatimi bi elbise çekmişti hemen oraya gittim.Elime alıp bakdığımda kızların hepsi yanıma geldi.Yağmur oda çok güzelmiş bunlarla birlikte onuda dene dedi.Ve kızlar ellerindekileri bana uzattılar.Bende oflayıp elindekilerini aldım.İlk önce onların verdiklerini denedim.Hepsini beyendiler en sonunda benim elime aldığımı giydim.Kabinden çıkdımda grup ooolamaya başladı.Yağmur, sen ne kadar güzel olmuşsun dedi.Diğerleri de öyle dedi. Sonra Yağmur hadi üzerindekilerini çıkar daha kuaföre gidiceğiz dedi.Bende,,,Ateşin yanına gittim.Başımı omzuna koyup ya banane çok yoruldum ben dedim.Yağmurda,,,hadi kalk mızmızlanma dedi.Bende oflayarak yerimden kalktım.
Kabinden çıkıp direk kuaföre gittik.Yağmur bana dönerek ilk önce şapkanı çıkarman lazım dedi.Bende,,,bari o kalsa.Yağmur,,,,Devrim hadi hadi dedi.Bende,,,tamam anlamında kafa salladım.
Yağmur isteyini oradaki adama söyledi.Sonrada o adam saçıma bir şeyler yapmaya başladı.
.........................................................................................................................................................
Şu an Ateş,Yıldız,Yağmur,Rüzgar ve Gece benim evimdeyiz benimle alakalı konuşuyoruz.
Yağmur,,,ay yarın ne yapacaklar acaba dedi. Annem,aslında Devrimi o okuldan aldırdım.Başka okula gidicek.Buradanda ayrılıyoruz dedi.Bende,,,neden dedim.Annem,,,babanın işiyle ilgili dedi.Bizde kafamızı salladık.Tam o sırada bi mesaj geldi.Mesajda aşşağı inermisin yazıyordu.Bende,,,kim diye merak ettim.O yüzden tamam yazdım.Çocuklara ben biraz hava alıcam hemen gelirim dedim.Ve aşşağı indim.Kapıyı açdığımda Savaş vardı.Yanına gidip.Senin burada ne işin var dedim.En önemlisi numaramı nereden buldum dedim.Savaşda,,,yarını bekleyemedim dedi.Bende,,,,nası yani dedim.Savaşda,,,benimle çıkar mısın dedi.Bende,,,ona aşıkdım o yüzden hemen evet dedim.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin